Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در نشستی خبری و مجازی درخصوص آخرین اقدامات سازمان پسماند برای مقابله با ویروس کرونا گفت: فعالیت ما از بیش از یک ماه قبل آغاز شده و در شرایط تعطیلات و قرنطینه هم ادامه دارد.

وی با اشاره به جمع آوری و دفن روزانه حدود 7 هزار تن پسماند خانگی از سطح شهر تهران گفت: همه پسماندها با شرایط خاص به دلیل ممنوعیت تفکیک دفن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور گفت: 11 ایستگاه‌ میانی جمع‌آوری پسماند و همه ماشین آلات مجتمع آرادکوه به صورت روزانه ضدعفونی می‌َوند و این در حالی است که ناوگان جمع‌آوری پسماندهای پزشکی از بیمارستان‌های مخصوص کرونا نیز افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از دفن پسماندهای بیمارستانی در محل جداگانه، با آهک پاشی و در عمق زیاد خبر داد و گفت: نظارت دقیق بر حسن اجرای اقدامات حفاظتی از نیروهای خدماتی و ضدعفونی اسکان‌های در مناطق 22 گانه نیز از دیگر اقدامات سازمان است.

وی همچنین از پلمپ کامل همه ایستگاه های بازیافت در مناطق 22 گانه خبر داد.

علیپور افزود: هشت خط پردازش پسماندهای عادی و کمپوست و کود و پرداخت حقوق سه هزار کارگر فعال در این بخش‌ها یکی دیگر از اقدامات سازمان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پاسخ به این سوال که آیا فرد یا افرادی از کارکنان خدمات شهری به کرونا مبتلا شده اند یا خیر گفت:‌هیچ موردی از ابتلا به کرونا در حدود 15 هزار کارگر خدمات شهری وجود نداشته است.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران 15 هزار کارگر خدمات شهری ابتلا به کرونا صدرالدین علیپور مقابله با ویروس کرونا جمع آوری و دفن روزانه حدود 7 هزار تن پسماند خانگی اقدامات حفاظتی از نیروهای خد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ابتلا به کرونا مقابله با ویروس کرونا مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند هزار کارگر خدمات شهری جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب فرمودند: در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل‌شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.

کد خبر 846914 منبع: مهر برچسب‌ها کارگران مهارت‌ها شغل خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب