Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: یکی از دلایل مربوط به بیماریابی دقیق و نمونه گیری به موقع از تمام افراد مشکوک است که این امر باعث می شود تا شناسایی موارد مثبت افزایش پیدا کند.

شکر الله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان در توضیح اعلام رتبه نخست ابتلا به کرونا نسبت به جمعیت در خرمشهر اظهار کرد: یکی از دلایل مربوط به بیماریابی دقیق و نمونه گیری به موقع از تمام افراد مشکوک است که این امر باعث می شود تا شناسایی موارد مثبت افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: روش صحیح نمونه گیری از موارد مشکوک یکی دیگر از مواردی است که در اعلام نتیجه آزمایشات بسیار مهم است بنابر این سعی شده این کار به روش کاملا علمی انجام شود تا خطایی در نتیجه آزمایشات صورت نگیرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: همچنین شهرستان های آبادان و خرمشهر را با توجه به شرایط ویژه مثل وجود بنادر تجاری، صنایع بزرگ، راه آهن، فرودگاه و حجم بالای حضور مهندسین، کارکنان غیربومی و خارجی که به منطقه تردد می کنند، نباید با خیلی از شهرهای استان که به هیچ وجه شرایط مشابهی با شهرهای بزرگ آبادان و خرمشهر ندارند، مقایسه کرد و این مقایسه اصولا صحیح نیست.

سلمان زاده بیان کرد: آنچه در نهایت بر تعداد مبتلایان موثر است همکاری مردم عزیز و رعایت توصیه ها به ویژه ماندن در منزل و همچنین همت بیشتر مسوولین در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان تصریح کرد: کلام آخر اینکه همانگونه که این دانشکده قبلا به شهروندان قول داده بود، تلاش دارد آمار دقیق را به طور شفاف و بدون پنهان کاری به اطلاع مردم عزیز منطقه برساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مقایسه دانشکده علوم پزشکی آبادان آبادان و خرمشهر آمارها کرونا ویروس شهرهای خوزستان نمونه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است

کمیسر کل آنروا در مصاحبه‌ای گفت، رژیم صهیونیستی در حال آماده‌سازی برای یک عملیات نظامی بزرگ در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تاس گفت: «نگرانی من در حال حاضر این است که ارتش اسرائیل قصد انجام چه کاری را دارد، چه کمک نظامی از سوی ایالات متحده به اسرائیل وجود داشته باشد یا خیر. به نظر می‌رسد آمادگی برای مداخله نظامی احتمالی در مقیاس بزرگ در رفح وجود دارد.»

وی همچنین ادامه داد: «همه ما به شدت نگران احتمال حمله در رفح هستیم. بیش از ۱.۴۵ میلیون آواره در حال حاضر در جنوب متمرکز شده‌اند. چنین عملیاتی در میان تجمع بزرگ انسانی انجام می‌شود. نه تنها ما، جامعه بین‌المللی و همه کشورهای عضو اعلام کرده‌اند که این تهاجم نباید رخ دهد.»

این مقام مسئول آنروا همچنین ایده عملیات زمینی در رفح را «بسیار نگران‌کننده» دانست و با اشاره به اینکه هیچ مکان امنی در غزه برای تخلیه مردم وجود ندارد، افزود: «مردم بسیار مضطرب هستند چون نمی‌دانند کجا باید بروند.»

کمیسر کل آنروا خاطرنشان کرد: «شکی نیست که اگر چنین تهاجمی انجام شود، هزاران نفر دیگر کشته خواهند شد. نمی‌فهمم که چگونه این حجم عظیم از خشم جامعه بین‌المللی هنوز نتوانسته به این کشتار پایان دهد. نمی‌فهمم چرا این خشم بزرگ هنوز به آتش‌بس منجر نشده است.»

وی ادامه داد: «بر این باورم که آتش‌بس می‌تواند جان هزاران نفر را نجات دهد. اما نبود آتش‌بس به معنای کشته شدن افراد بیشتری است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر