Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه خوارزمی به طور میانگین ۲۰ به یک است این نسبت در سال ۹۹ بهتر نیز می‎شود.

محمد حسین عبداللهی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه گفت: از ۵ سال گذشته تا کنون در این زمینه روند صعودی را تجربه کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به طوری که میانگین نسبت استاد به دانشجو اکنون ۲۰ به یک است. 
معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: با توجه به آیین‌نامه وزارت علوم، در پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی مهرماه ۹۹ برخی شاخص‌ها جدی گرفته شد. بر همین اساس چارچوب و فرمولی را ارائه دادیم تا به وسیله آن میانگین نسب استاد به دانشجو در سال ۹۹ بهبود یابد.

وی با بیان اینکه فرصت مطالعاتی دانشجویان عموما برای دوره‌های دکترا اتفاق می‌افتد؛ تصریح کرد: دانشگاه خوارزمی در کرج و تهران دانشجو می‌پذیرد. اما عموما به این دانشگاه برای فرصت‌های مطالعاتی بدون تفکیک، یک سهمیه ده نفری  در نظرگرفته شده است. 
عبداللهی ادامه داد: در جهت افزایش این سهمیه، نامه‌ای را به سازمان دانشجویی وزارت علوم ارسال کردیم. با وجود شرایط کشور و محدودیت‌های مالی سعی داریم، بیش از بیش فرصت‌های مطالعاتی را در داخل و خارج از کشور افزایش دهیم.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: این دانشگاه نیز پذیرای دانشجویان دانشگاه‌های دیگری است که به فرصت‌های مطالعاتی اعزام می‌شوند. بنابراین دانشجویان زیر نظر اساتید در آزمایشگاه‌ها به فعالیت می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی وزارت علوم فرصت های مطالعاتی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی نسبت استاد به دانشجو استاد به دانشجو فرصت های مطالعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان

ایسنا/لرستان استاندار استان از پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان خبر داد.

ابوطالب شفقت امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهارکرد: بیش از ۳۵ هزار داوطلب در آزمون سراسری شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها را جمعیت دختران تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: از مجموع این شرکت کنندگان در آزمون کمتر از ۳۰۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های دولتی لرستان می‌شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: امیدوارم نخبگان این آزمون در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین دانشگاه‌های استان جذب شوند.

وی همچنین در بازدید از تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان گفت: انتظار دارم به گونه‌ای این پروژه پیش رود که روز بیست و یکم اردیبهشت ماه یعنی یک روز قبل از برگزاری دور دوم انتخابات تردد از این پل را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی