Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان بازدید و در جریان روند امدادرسانی به به مردم آسیب‌دیده جنوب استان قرار گرفت.

او در ادامه افزود: به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی این منطقه خسارت زیادی وارد شده که گزارش نهایی آن توسط بنیاد مسکن اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اقدامات نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان در امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده این منطقه گفت: ۲۰۰ نفر از عوامل امدادی هلال در منطقه حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

او  از توزیع اقلام غذایی ۷۲ ساعته، اقلام زیستی مانند چادر، پتو و اقلام گرمایی در بین مردم سیل‌زده این منطقه خبر داد و افزود: توزیع اقلام امدادی در این مناطق و تا رفع نیاز مردم ادامه دارد.

سلیمی با اشاره به سرعتی که امدادرسانی‌ها به خود گرفته و بیشتر هم خواهد شد گفت: امیدواریم تا امشب خانواده‌ای در مناطق سیل‌زده استان کرمان نداشته باشیم که بی سرپناه بوده و اقلام امدادی شامل مواد غذایی، گرمایی و زیستی دریافت نکرده باشند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سیل جنوب نوروز 99 جمعیت هلال احمر سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیرو‌های هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.
سجادی با بیان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان