Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:16:01 GMT

مرخصی بیش از ۶ هزار زندانی در استان فارس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۸۰۰۹

مرخصی بیش از ۶ هزار زندانی در استان فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر آسیابی اظهار داشت: با مکاتبات انجام‌شده با کلیه دادستان‌های حوزه قضائی و دستگاه‌ها اجرایی (فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران) دستور نظارت و کنترل بر مبادی ورودی‌های استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال انجام و تمام مبادی ورودی به استان فارس به‌صورت مستمر رصد و تحت کنترل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، به استفاده دستگاه تب‌سنج و غربالگری در ورودی‌های استان تأکید کرد و گفت: باید همه افراد که وارد استان می‌شوند کنترل شوند و کسانی که علائم این بیماری رادارند شناسایی و تحت درمان قرار گیرند.

آسیابی ادامه داد: تمامی مسافران مشکوک به ویروس کرونا که در مبادی ورودی شهر با معاینات پزشکی و انجام تب‌سنج مورد آزمایش و غربالگری می‌شوند در مکانی خاص به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.

دادستان شیراز با شاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سلامت، ادامه داد: تمامی تلاش و ظرفیت‌های قانونی خود را برای مقابله با این ویروس به کار بسته‌ایم و مردم نیز باید تردد‌ها را کنترل و از رفت‌وآمدهای غیرضروری در شهر پرهیز کنند.

آسیابی از برخورد قاطع با اجاره دهندگان منازل مبله در استان و شهر شیراز سخن گفت و افزود: هیچ خانه مسافری حق اسکان مسافر را ندارد و در صورت مشاهده تخلف همچون خانه‌های مبله پلمب خواهند شد.

او تصریح کرد: با افرادی که مانع اجرای مقررات بهداشتی در جامعه شوند و بهداشت عمومی را به مخاطره اندازند مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با قاطعیت برخورد جدی خواهد شد.

دادستان شیراز در پایان به متخلفان و احتکار کنندگان اقلام بهداشتی هشدار داد و گفت: احتکار اقلام بهداشتی در شرایط خاص اخیر درواقع مبارزه با سلامتی مردم است و در صورت سوءاستفاده از نیاز‌های مردم مجازات سنگین برای آن‌ها در نظر خواهد گرفته شد.

آسیابی از کشف بسیار اقلام بهداشتی در استان نیز اطلاع داد و گفت: تمامی اقلام کشف‌شده مانند ماسک، ژل بهداشتی و دیگر اقلام بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحویل داده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: در راستای صدور بخشنامه ریاست قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی، بیش از ۶ هزار نفر از محکومین زندان‌های استان فارس تا ۱۵ فروردین‌ماه به مرخصی اعزام شدند.

منبع: فارس
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان شیراز کرونا ویروس سازمان زندان ها اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهاران پربارش فارس