Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:03:51 GMT

خرید خودرو و تحویل آن با پهپاد درب خانه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۹۱۳۵

خرید خودرو و تحویل آن با پهپاد درب خانه

یک شرکت خودروساز چینی در پی شیوع بیماری کووید-19 و سقوط 79 درصدی فروش خودرو در این کشور، اقدام به راه اندازی سرویس فروش آنلاین و غیرحضوری و تحویل کلید خودرو با پهپاد کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، در حالی که بیماری همه گیر کووید-19 در سراسر جهان گسترش یافته، مشاغل و اقتصاد بسیاری از کشورهای درگیر را در تنگنا قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال طبق اعلام اتحادیه تولیدکنندگان خودرو در چین، صنعت خودرو در چین در ماه فوریه با کاهش 79 درصدی فروش مواجه شده است.

اکنون شرکت خودروساز "جیلی" برای متوقف کردن این روند کاهشی، یک برنامه خرید آنلاین را همراه با تحویل به درب خانه راه اندازی کرده است. این شرکت نه تنها خودروها را قبل از تحویل، کاملا ضد عفونی می کند، بلکه با تحویل کلید خودرو با پهپاد در مناطق منتخب، نیاز به معامله چهره به چهره را از بین می برد.

شرکت جیلی سیستم سفارش آنلاین خود را در تاریخ 10 فوریه به عنوان یک فروشگاه برای مشتریان چینی به منظور انتخاب خودروها، بررسی مشخصات، خرید بیمه و تحویل غیرحضوری به محل کار یا خانه راه اندازی کرده است.

این پورتال آنلاین به عنوان واسط اصلی که از آن سفارشات برای پردازش به نمایندگی های محلی ارسال می شود، خدمت می کند. خریداران حتی می توانند رانندگی آزمایشی خودروی مورد نظر خود را انجام دهند.

شرکت جیلی برای اطمینان از بهداشتی بودن فرآیند خرید و تحویل، خودروها را قبل از تحویل کاملا ضد عفونی می کند و اکنون یک امکان دیگر به این فرآیند اضافه کرده است. بدین ترتیب از این پس پهپادها کلید خودرو را درب منزل به مشتریان تحویل می دهند.

پهپادها کلیدها را از نمایندگی منتقل می کنند و آنها را درب منزل مشتری تحویل می دهند.

این کار حداقل یک نفر را در زنجیره تحویل از میان برمی دارد تا موجب کاهش شیوع بیماری کووید-19 شود. ضمن اینکه استفاده از پهپاد جذابیت بالایی در نظر مشتریان دارد و برای این خودروساز، تبلیغ هم می شود.

شرکت جیلی همچنین ماه گذشته یک شاسی بلند جدید موسوم به "Icon" به بازار عرضه کرد که برای اولین بار است که یک خودرو دارای سیستم تصفیه هوا با مجوز N95 است. این خودرو که به طور مستقیم در واکنش به شیوع کروناویروس ساخته شده، با سیستم تهویه هوای خود به فیلتر کردن باکتری ها و ویروس ها می پردازد.

جیلی می گوید که از زمان راه اندازی سیستم خرید و تحویل آنلاین جدید، بیش از 10 هزار خودرو فروخته و از 110 هزار خریدار بالقوه دیگر نیز بهره مند شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کروناویروس راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو

خودروسازی سایپا واگذاری ساینا S دوگانه سوز را آغاز می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز، ساینا S دوگانه سوز به متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آن‌ها زمستان ۱۴۰۲ بوده، تحویل داده می‌شود.

خودروسازی سایپا اعلام کرد این متقاضیان می‌توانند ۱۵ روزه تکمیل وجه کرده و خودروی مورد نظر خود را از نارنجی‌های جاده مخصوص دریافت کنند.

آن طور که خودروساز ساکن کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص اعلام کرده قیمت ساینا S دوگانه سوز برای این مشتریان حدود ۲۸۷ میلیون تومان خواهد بود؛ بنابراین شاهد هستیم که خودروسازی سایپا ساینا S دو گانه سوز را با قیمت قبل تحویل می‌دهد.

با توجه به واگذاری ساینا S دوگانه سوز به قیمت یاد شده شاهد هستیم که شرکت‌های خودروساز همچنان برخی از محصولات خود را با قیمت زیر ۳۰۰ میلیون تومانی فاکتور می‌کنند.

البته مدیران سایپا به ثبت نام کنندگان برای ساینا S دوگانه سوز پیشنهاد داده اند که می‌توانند به جای این محصول دو گانه سوز کوییک S با استاندارد‌های ۸۵ گانه یا ساینا S با استاندارد‌های ۸۵ گانه را تحویل بگیرند.

نارنجی‌های جاده مخصوص حاضرند کوییک S با استاندارد ۸۵ گانه را با قیمتی حدود ۲۹۹ میلیون تومان و ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه نیز با قیمتی حوالی ۳۴۰ میلیون تومان فاکتور کنند.

البته متقاضیان می‌توانند این طرح پیشنهادی سایپا را بپذیرند یا همان ساینا S دو گانه سوز را دریافت کنند.

خودروسازی سایپا در حالی ساینا S دوگانه سوز را بدون افزایش قیمت به متقاضیان قبلی این خودرو واگذار می‌کند که شاهد بودیم ایران خودرویی‌ها تنها زمانی حاضر شدند به تعهدات خود درباره پژو پارس عمل کنند که قیمت کارخانه‌ای خودرو را افزایش دادند؛ بنابراین می‌توان گفت سایپایی‌ها به ایران خودرو درباره عمل به تعهدات معوق درس دادند.

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک