Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان گفت: منطقه زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب بیشترین میران خسارات دذ سیل را دیده و جهادگران در حال تخلیه آب از منازل هستند. سیدسجاد مهدوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: از صبح دیروز ۸ گروه دانشجویی جهادی به توابع شهرستان رودبار جنوب اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدوی افزود: عمده خسارات سیل به روستای زهکلوت وارد شده و شهرستان رودبار جنوب آسیب چندانی ندیده است.

مسئول قرارگاه مبارزه با کرونا در کرمان گفت: در حال حاضر جهادگران مشغول خالی کردن آب از منازل و خانه‌های مسکونی هستند. خوشبختانه آب فروکش کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تخلیه آب به شست و شوی وسایل و خانه‌ها می‌پردازیم. با توجه به شیوع کرونا کار کمی سخت‌تر از دفعات گذشته است و دقت بیشتری می‌خواهد.

مهدوی تاکید کرد: نیروی انسانی به مقدار کافی در منطقه بوده و نیاز مبرم و اصلی مردم به مواد غذایی و آب آشامیدنی است. همچنین چهار پل و چندین خانه کپری از بین رفته است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در پایان گفت: سیل بندی که از سال ۹۶ پیگیر بازسازی آن بودیم، اما فرماندار به آن رسیدگی نکرد نیز نابود شده است که خود به خسارات دامن زده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرمان کرونا ویروس کرونا کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری

 

قاسم محمدی‌نژاد، دبیر ستاد استانی آزمون‌های سراسری استان کرمان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان، گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی فرایند برگزاری آزمون‌ها، برای تمامی داوطلبان آرزوی موفقیت کرد و افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که به تفکیک زیر است:

تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی

تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی

تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر

تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی

به گفته وی، جمع تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی ۵ گانه، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور