Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد عوض آبادیان بیان کرد: با توجه به تنگناهای مالی موجود در سال 98 با همکاری و همراهی شهروندان، اعضای شورای اسلامی شهر، معاضدت مسئولان و پرسنل شهرداری بودجه پیشنهادی شهرداری امیریه به مبلغ تقریبی 50 میلیارد ریال محقق شد.

وی ادامه داد: از سال 1392 تاکنون در شهرداری امیریه همه ساله با تلاش‌های صورت گرفته شاهد تحقق و افزایش بودجه پیشنهادی تا سقف 150 درصد نیز بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار امیریه اظهار داشت: سرانه شهروندی از سال 92 از مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال به مبلغ 14 میلیون ریال در سال 98 افزایش پیدا کرده است.

محمد عوض آبادیان خاطر نشان کرد : با توجه به توان فنی و ماشین آلات شهرداری و اینکه بسیاری از پروژه ها به صورت امانی صورت می پذیرد حجم فعالیت‌های عمرانی در سال 98 بالغ بر 60 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود : با توجه به سیستم حسابداری با روش نقدی حاکم بر شهرداری ها و عدم سازمان‌های وابسته در شهرداری های کوچک، رقم ریالی فعالیت‌های عمرانی و انجام پروژه ها به صورت امانی در تفریغ بودجه کامل انعکاس داده نمی شود که این موضوع ضرورت تبدیل سیستم مالی و حسابداری شهرداری از روش نقدی به روش تعهدی را دو چندان می کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شهرداری امیریه تحقق بودجه 98 سرانه شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها