Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@00:54:47 GMT

خلبان وسط پرواز خوابش برد! + عکس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۹۹۴۴

خلبان وسط پرواز خوابش برد! + عکس

خلبان پرواز در حالیکه هواپیمای حامل 305 مسافر را به مسیر لندن هدایت می کرد در کمال بی مسئولیتی کنترل را به یکی از خلبان های در حال آموزش سپرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ خلبان پرواز هواپیمای بویینگ پاکستان به دلیل چرت زدن حین سفربا هواپیمایی که 305 مسافر را حمل می کرد مورد بازخواست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان امیر اختر هاشمی خلبان هواپیمای شماره 777 مسیر پاکستان به انگلستان به دلیل تخلف و رعایت نکردن قوانین پرواز به حالت تعلیق درآمد. این خلبان متخلف در جریان پرواز حدود دو ساعت و نیم خواب بوده و این ماجرا با انتشار تصویری که از چرت زدن او گرفته شده است به هیئت مدیره فرودگاه گزارش شد.

بلکه به عنوان مسئول هدایت هواپیما انتخاب شده بود بعد از احساس خستگی کنترل هواپیما را به خلبان جوانی که برای آموزش در کابینه خلبانان حضور داشت سپرد و نزدیک به سه ساعت خوابید.

یکی از مسافران هنگام رفتن به دستشویی متوجه شد مردی با لباس خلبانی در حالیکه خود را به پتو پیچیده است روی صندلی خواب است ، مسئله را با مهماندار در میان می گذارد اما توجهی از او نمی بیند برای همین تصمیم می گیرد عکسی از او گرفته و در فضای مجازی منتشر کند.

این عکس به مسئول فرودگاه رسید و مسئله تخلف فاش شد و هیئت مدیره تصمیم به اخراج او گرفتند.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خواب پرواز خلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار که قرار بود ساعت ۲۱ جمعه‌شب حرکت کند به‌دلیل نقص فنی با ۵ ساعت تأخیر ساعت ۲ بامداد به پرواز درآمد و باعث نارضایتی مسافران شد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم