Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد نبوی: آقای شریعتمداری کیهان را می‌شناسم، فکرش را قبول ندارم، اما ایشان را آدم ناسالمی از این جهات نمی‌دانم. اینکه او در مورد من مطلبی می‌گوید که می‌داند خلاف است، بر اساس یک تفکر انحرافی است که می گوید بر صدام می‌شود هر دروغی را بست و این کار عین صواب است. ایشان بهزاد نبوی را هم مثل صدام می داند و به او بهتان می زند! نه اینکه ذاتا دروغگو و مفتری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازیار ناظمی برای یک باشگاه خط‌ونشان قضایی کشید رئیس‌جمهور در جلسه ستاد مبارزه با کرونا: نکته بعدی درباره زندانی‌ها بود که مرخصی آنها تا 15 فروردین ابلاغ شده بود در این جلسه تصمیم گیری شد که مرخصی آنها تا پایان فروردین فعلا ادامه پیدا کند تا اگر بعد به تصمیمات دیگری رسیدیم ،تمدید شود ولی فعلا تا آخر فروردین تصویب شد. کمیته بین المللی المپیک با درخواست شینزو آبه برای تعویق یک ساله بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ موافقت کرد. عبدالکریم حسین‌زاده، رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس در نامه‌ای به رییس مجلس خواستار استفاده از ظرفیت اصل ٧٩ قانون اساسی شد و پیشنهاد کرد مجلس سه فوریت «طرح تعطیلی کامل کشور به مدت یک ماه کامل و ‌مدیریت و کنترل تمامی رفت‌وآمدهای بین‌شهری و درون‌شهری» را به تصویب برساند. وزیر خارجه آمریکا با صدور اطلاعیه‌ای ضمن انتقاد تند از ادامه اختلافات میان محمد اشرف‌غنی و دکتر عبدالله عبدالله بر سر پست ریاست‌جمهوری افغانستان، گفته از آنجا که ادامه این تنش رابطه مستقیم با امنیت ملی آمریکا دارد این کشور تصمیم گرفته یک میلیارد دلار از کمک‌های خود به کابل را قطع کند. وزیر کشور با تاکید بر این که در حوزه امکانات، کالاها و نیروی انسانی مشکلی نداریم، گفت: رعایت اصول بهداشتی مردم و همکاری آنها با دولت و ارگان ها، می‌تواند تعداد و میزان هزینه های انسانی و طول دوره را کم کند. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ارزیابی مجدد در مورد تحریم‌های اعمال شده بر کشورهایی مانند ایران که با ویروس کرونا مواجهه هستند، شد. محمدرضا شجریان عصر امروز از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شد. نارندرا مودی نخست وزیر هند روز سه‌شنبه در پیامی تلویزیونی دستور قرنطینه سراسری در این کشور با جمعیت یک میلیارد و سیصد میلیون نفر را به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر کرد. دکتر زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران با اشاره به اینکه تهران به نقطه پیک بیماری کرونا نرسیده‌ایم گفت: دستورالعمل‌های سختگیرانه ای در فاز دوم سفرها دنبال شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی بهزاد نبوی حسین شریعتمداری کروناویروس کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید سیده عزت خاموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی

همتی، مدیر عامل پیشین بانک مرکزی ایران در حساب ایکس خود نوشت: «از اطلاع رسانی بانک مرکزی ممنون. البته مناسب بود که تورم سالانه در پایان سال ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳ را هم اعلام می‌کردند. این تورم اعلام نشده، نتیجه رکورد رشد ۴۳ درصدی چاپ پول در سال ۱۴۰۱ و دلیل عمده فشار به نرخ ارز در ۱۴۰۲ بود.»

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی