Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی علی زندی فر گفت: براساس دستور استاندار مرکزی و طبق مصوبه هیات وزیران در تاریخ 8 بهمن ماه مبنی بر تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ها و نظر به ضرورت برنامه ریزی و ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران و مدیریت یکپارچه، سیاستگذاری و سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت های سفر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به عنوان رییس کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیکی ستاد اجرایی خدمات سفر استان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستورالعمل اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز 1399، افزود: با تلاش و برنامه ریزی لازم و دقیق به منظور آمادگی هرچه بیشتر و فراهم کرد امکانات بای گردشگری در نوروز 99 نسبت به برگزاری جلسات با اعضای کمیته های زیر مجموعه اقدام می شود. زندی فر اضافه کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد و حمل و نقل مسافران و گردشگران در محور های مواصلاتی و برنامه ریزی جهت بهره برداری از حداکثر ظرفیت دستگاه های دولتی و شرکت های بخش خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل اعم از زمینی، دریایی، هوایی و ریلی و در راستای ارتقای ایمنی سفرها و سطح کمی و کیفی خدمات حمل و نقل و همچنین با هدف نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات فعال در این حوزه این کمیته تشکیل شده است. وی با اشاره به بهره گیری از طرح نوروزی سازمان راهدرای و حمل و نقل جده‌ای و اهتمام به اجرای موثر آن و آماده پایانه ها مسافری اعم از شرکت های مسافربری ایستگاه های راه آهن و فرودگاه ، افزود: پیش بینی و تامین ناوگان جهت حمل و نقل ایام پیک سفر و سرویس دهی فوق العاده، پیش بینی ناوگان جهت جایگزینی خودروهای خراب و در راه مانده، هماهنگی تسهیل در خصوص حمل کالا و بار همراه مسافر، آماده سازی و زیباسازی ورود و خروج سطح استان متناسب با ایام نوروز مدنظر ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوده و اقدامات لازم انجام شده است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی و نمازخانه های مجتمع های خدماتی – رفاهی و پایانه های مسافری، کنترل سطح کمی و کیفی و نرخ خدمات غرفه های موجود ، هماهنگی در خصوص تامین روشنایی محورهای مواصلاتی بین استانی و شهرستانی و بازبینی آن، هماهنگی در خصوص رفع نواقص و تهیه و ساخت تابلوهای راهنمای مسیر و معرفی جاذبه ها تاریخی و گردشگری، اجرای طرح کنترل ایمنی وسایل نقلیه عمومی و زمینی، شناسایی نقاط حادثه خیز، آشکار سازی و نصب تابلوهای هشداری، بهره گیری از خدمات سازمان هواشناسی کشور، هماهنگی با صنف تعمیرکاران خودرو و تخصص های مختلف، هماهنگی با شرکت های بیمه ای جهت پوشش خدمات بیمه ای در محل و راه اندازی اکیپ های تعمیرات سیار و گشت در مسیرهای مواصلاتی را از جمله اقدامات انجام شده درگیر در این راستا بیان کرد. وی با اشاره به بهره گیری از طرح نوروزی امداد خودروگفت: اکیپ های سیار امداد و گشت در مسیرهای درون و برون شهری با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود راه اندازی شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خدمات سفر شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر عصر دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در استان البرز اظهار کرد: عملیات اجرایی دو پروژه راهداری استان البرز با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در محور قدیم کرج -هشتگرد و ماهدشت -کیانمهر با حضور استاندار البرز آغاز شد.

زندی فر افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده قدیم کرج -هشتگرد حدفاصل انتهای کمالشهر تا پلیس راه کمالشهربه طول ۴ کیلومتر به صورت رفت و برگشت که شامل اجرای عملیات خاکبرداری- خاکریزی - زیرسازی و آسفالت به منظور تعریض محور قدیم کرج-هشتگرد همچنین جمع آوری نیوجرسی‌های وسط و اجرای روفیوژ وسط محور خواهد بود.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه حذف دو نقطه حادثه خیز در محورماهدشت -کیانمهراز دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است، تصریح کرد: عملیات بهسازی ایمن سازی و احداث واریانت محور کیانمهر - ماهدشت حد فاصل فرودگاه پیام تا شهرک پیام به طول ۲ کیلومتر به منظور حذف دو پیچ حادثه خیز از نوع واژگونی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۴ نقطه حادثه خیز تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است افزود: تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ۸ نقطه باقیمانده در محورهای مواصلاتی استان که حادثه خیز هستند را هر چه سریع‌تر ایمن سازی کنیم.

کد خبر 6098692

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد