Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:28:52 GMT

هزینه تدفین اموات تغییری نکرده است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۷۱۹

هزینه تدفین اموات تغییری نکرده است

سرپرست شهرداری زنجان گفت: با تغییر محل دفن اموات، هزینه مربوط به این کار تغییری نکرده است.

حبیب‌ ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهرداری زنجان با توجه به مسؤولیتی که دارد، از زمان آغاز شیوع کرونا ستاد پیشگیری را در مجموعه تشکیل داده است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی توسط شهرداری با هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: همچنین به کمک گروه‌های جهادی نیز نسبت به ضدعفونی کردن پمپ‌های بنزین و ترمینال‌ها اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع ماسک و ضدعفونی کننده در بین کارگران خدماتی شهرداری و رعایت اصول بهداشتی در این مجموعه بیان کرد: همچنین در مجموعه آرامستان که محل تدفین اموات کرونایی نیز است، حداکثر ضدعفونی با تهیه اقلام مورد نیاز انجام می‌شود.

یگانه با اشاره به اینکه علاوه بر اقدامات شهرداری برخی از گروه‌های مردمی نیز نسبت به ضدعفونی کردن معابر اقدام کرده و از دستکش‌های پلاستیکی و سایر اقلام استفاده می‌کنند، افزود: در این پاکسازی‌ها گاها شاهد رها کردن دستکش‌های پلاستیکی در محیط هستیم که قطعا به بهداشت محیط زیست ضربه خواهد زد.

سرپرست شهرداری زنجان افزود: از شهروندان می‌خواهیم تا برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و برای حفظ و پاکیزگی معابر عمومی موارد بهداشتی را رعایت کرده و دستکش‌ها، ماسک‌ها و دستمال کاغذی در معابر شهری رها نشود.

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از ویروس کرونا این روزها شاهد استفاده بیشتر شهروندان از دستکش، ماسک و دستمال کاغذی هستیم بنابراین ضروریست تا با رعایت نکات بهداشتی از رها کردن آنها در خیابان‌ها و معابر عمومی خودداری کنند، از شهروندان خواست پس از استفاده از اقلام بهداشتی آنها را در یک پلاستیک فریزر انداخته و سر پلاستیک را محکم گره بزنند و سپس داخل سطل زباله بیندازند.

یگانه گفت: قطعا روزی اپیدمی کرونا به پایان خواهد رسید اما اثرات تخریبی زیست محیطی آن باقی می‌ماند از همین رو شهروندان باید با رعایت موارد بهداشتی، محیطی امن و عاری از آلودگی و کاهش زمینه‌های ابتلا به ویروس را فراهم کنند.

سرپرست شهرداری زنجان همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تغییر محل دفن اموات در پی شیوع کرونا، در هزینه تدفین نسبت به قبل تغییری کرده است یا خیر گفت: هزینه‌های تدفین نسبت به گذشته تفاوتی نکرده است و کارهایی است که مربوط به متوفیان انجام می‌شود و اقلام مورد نیاز با هماهنگی علوم پزشکی در اختیار سازمان آرامستانهای شهرداری قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با وضعیت سلامتی کارگران شهرداری نیز گفت: قطعا اگر گزارشی درباره ابتلای کارگران باشد رسیدگی لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان محیط زیست شهرداری دانشگاه علوم پزشکی سرپرست شهرداری کرونا ابتلا گزارش سرپرست شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • شکست پس ۲۰۰ روز جنایت | چرا اسرائیل به اهدافش نرسید؟
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان