Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@08:44:55 GMT

طارمی در رادار باشگاه‌های معتبر فوتبال جهان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۱۹۵۲

طارمی در رادار باشگاه‌های معتبر فوتبال جهان

درخشش مهدی طارمی موضوعی غیرقابل انکار است و بسیاری از باشگاه‌های معتبر فوتبال جهان عملکرد او را زیرنظر قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی طارمی در تیم ریوآوه پرتغال هم توانسته بازیکن قابلی باشد تا نشان دهد یکی از مهاجمان خوب سال‌های اخیر فوتبال ایران محسوب می‌شود. 

مهاجم سابق پرسپولیس که دو مرتبه آقای گل فوتبال ایران شده است، در الغرافه قطر هم مهاجمی تأثیرگذار بود و در لیگ پرتغال که سطحی بالاتر از لیگ‌های ایران و قطر دارد هم ثابت کرد می‌تواند بازیکنی ثابت در ترکیب تیمش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طارمی در ریوآوه 20 بازی انجام داده و توانسته 8 گل وارد دروازه حریفان کند که برخی از این گل‌ها به تیم‌های بزرگ پرتغال بوده است و قطعاً سکوی پرتابی برای وی خواهد شد. اگرچه مسابقات باشگاهی در بسیاری کشورها تعطیل شده اما درخشش طارمی در ریوآوه از دید تیم‌های استعدادیابی باشگاه‌های معروف پنهان نمانده است و بسیاری از رسانه‌های معتبر پرتغال و اقصی نقاط جهان به عملکرد خوب این مهاجم تیم ملی ایران اشاره کرده‌اند.

لژیونر ایرانی ریوآوه دارای قابلیت‌های متعددی در خط حمله است و درخشش او را نباید منحصر به تعداد گل‌های زده، پاس گل‌ها و تعداد پنالتی‌هایی دانست که وی برای تیم‌هایش گرفته بلکه باید پذیرفت او در بسیاری از گل‌های تیم‌هایی که برای آن‌ها بازی کرده به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشارکت داشته و در آینده می‌تواند هنرهای ذاتی خود را در تیمی بهتر از ریوآوه پرتغال ارائه کند تا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران شود.

انتهای پیام/4048.

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی الغرافه قطر ریوآوه پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران