Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن بهشتی معاون استاندار قم در بیست و هفتمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی و پاسخ به بحران استان قم که عصر سه‌شنبه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد،گفت: طبق گزارش توجیهی مسئولان شهری زباله‌های بیمارستانی که در شرایط عادی تنها ۴ تن بود اکنون به ۱۰ تن در روز اضافه شده است؛ با توجه به اینکه باید این نوع زباله‌ها سوزانده شوند نیاز به دستگاه زباله‌سوز بیمارستانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی ادامه داد: در حالی بین وزارت بهداشت و محیط زیست درباره وجود دستگاه اتوکلاو یا همان دستگاه زباله‌سوز هنوز بحث و جدل وجود دارد زباله‌های بعضی درمانگاه‌ها در این شرایط بحرانی از بعضی بیمارستان‌ها هم بیشتر است و قم نیاز اساسی به این دستگاه دارد و باید از اعتبارات استانی و یا خیران خریداری شود چرا برای تأمین اعتبار ملی زمان چندانی نداریم.

معاون استاندار قم با اشاره به نشست زمین در جریان بارندگی‌های اخیر استان، بیان کرد: این حادثه ناگوار بود و یک تیم کارشناسی در حال بررسی و پیگیری علت این حادثه هستند و علت آن به زودی مشخص و رسانه‌ای خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون استاندار قم ویروس کرونا تولید روزانه زباله بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق