Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@19:04:34 GMT

ایجاد بستر سرمایه‌گذاری شهری، زمینه‌ساز جهش تولید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۲۵۷۶

ایجاد بستر سرمایه‌گذاری شهری، زمینه‌ساز جهش تولید

شهردار دامنه گفت: شهرداری‌ها با ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری شهری و رونق در کسب و کار می‌توانند زمینه جهش تولید را فراهم کنند.

حسین خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری دامنه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید برای ایجاد بسترهای مناسب جهت رفع مشکلات فعالان صنفی و تولیدی در حدود وظایف و اختیارات قانونی بسته‌های تشویقی را تعریف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اختصاص معافیت ویژه از پرداخت عوارض پروانه ساختمانی برای احداث واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در محدوده و حریم شهر دامنه و ایجاد بازارچه‌های عرضه کالا جهت معرفی تولیدات محلی از برنامه‌های مدیریت شهری در راستای تحقق شعار سال است.

شهردار دامنه ادامه داد: شهرداری این شهر جهت مشارکت در اجرای مراکز گردشگری با هدف رونق کسب و کار و تولید و مشارکت در سرمایه‌گذاری تولیدی آمادگی دارد.

خلیلی اظهار کرد: ایجاد محل مناسب جهت احداث کارگاه‌های کسب و کار و آموزش شهروندان جهت اشتغال خانگی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار این شهرداری است.

وی تصریح کرد: به دنبال ایجاد مجتمع‌های دامی در خارج از حریم شهر هستیم و آمادگی برای اعمال مساعدت‌های لازم در ایجاد واحدهای تولیدی و شهرک گلخانه‌ای وجود دارد.

کد خبر 416262

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مشارکت شهروندان شهروند جهش تولید شهرداری شهر مدیریت شهری شعار سال ۹۹ دامنه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق شناسایی نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، گفت: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 847455 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران رشوه

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند