Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامل رسولی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه به دلیل رعایت نشدن موارد ایمنی برای مقابله با این بیماری از سوی شهروندان و تردد زیاد آنان در خیابان‌های سطح شهر، شورای تامین و ستاد مقابله با بیماری کرونا این مصوبه‌ را اتخاذ کرد.

وی افزود: در این راستا پنج خیابان اصلی و پرتردد شهر سردشت شامل خیابان‌های امام خمینی (ره)، معلم، شهید رجایی، شهید صالحی و سید قطب به همراه کوچه‌های منتهی به آنان با نیو جرسی مسدود و تردد هرگونه خودرو در آنها ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خیابان بسیج یکی دیگر از خیابان‌های پرتردد شهری و منتهی به بازار محلی است که پیش بینی شده مسدود شود.

رسولی اضافه کرد: رانندگانی که بخواهند هرگونه ترددی در این خیابان‌ها داشته باشند توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه خواهند شد.

شهردار سردشت با اشاره به تردد اضطراری خودروهای امدادی و پلیس گفت: برای تردد اینگونه خودروها تدابیر لازم اندیشیده شده و مسیرهایی برای تردد آنان مشخص شده است.

وی در خصوص تعطیلی پایانه مسافربری سواری‌های ربط نیز گفت: این پایانه بنا به دستور ستاد پیشگیری تعطیل بوده و تا اطلاع ثانوی رانندگان حق هیچگونه جابجایی مسافر را در این مسیر ندارند و با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به احتمال افزایش تعداد بیماران مشکوک مبتلا به کرونا، از شهروندان درخواست کرد تا با پیوستن به پویش ۲۹۱۴ و ماندن در منزل تا ۱۴ فروردین‌ماه، در زمینه قطع زنجیره این بیماری واگیر مشارکت جدی داشته باشند.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی امام خمینی پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو معلم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران