Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از تعلیق بازی‌های لیگ جزیره، به دلیل شیوع ویروس کرونا، حالا خیلی از بازیکنان، دلتنگ حضور در زمین فوتبال هستند. روی کین، کاپیتان پیشین منچستریونایتد، از بازیکنان شاغل در لیگ جزیره خواسته مدتی فوتبال را فراموش کنند و در خانه بمانند. کین معتقد است که بازیکنان فوتبال با این کار می‌توانند به بهبود شرایط کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این درشرایطی است که انگلستان با شیوع گسترده ویروس کرونا مواجه است و نخست وزیر این کشور هم تجمع بیش از ۲ نفر را ممنوع کرده است. ضمن اینکه کمیته ملی المپیک بریتانیا، در بیانیه‌ای اعلام کرد ورزشکاران این کشور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت نمی‌کنند. بریتانیا بعد از کانادا دومین کشوری است که از حضور در المپیک توکیو، کناره‌گیری کرده است. اتفاقی که نشان می‌دهد شرایط در این کشور بحرانی است و دولت انگلیس هم تلاش دارد تا با محدود کردن فعالیت‌های مردم، از گسترش این ویروس جلوگیری کنند.

به گزارش پارسینه و به نقل از اسکای اسپورت، روی کین بازیکن سابق منچستریونایتد در مورد شرایط به وجود آمده در لیگ برتر انگلیس و تعلیق تمام بازی‌های فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: اگر هنوز بازیکن بودم دلم می‌خواست در هر شرایطی فوتبال بازی کنم، اما با وجود گسترش ویروس کرونا، فوتبال باید برای چند وقت تعطیل شود، زیرا زندگی مردم در خطر است.

روی کین گفت: فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا، چند ماه تعطیل است؛ اما امیدوارم از این ماجرا عبور کنیم و دوباره به تماشای فوتبال و دوست داشتن آن برگردیم.

کین همچنین اضافه کرد: شدیدا دلتنگ فوتبال هستم و اگر امروز بازیکن بودم، دوست داشتم فوتبال بازی کنم. دقیقا این شرایط برای بازیکنانی که اکنون فوتبال بازی می‌کنند و مجبورند به خاطر ویروس کرونا در خانه بمانند نیز وجود دارد. بازیکنان فوتبال، اما باید تصویری بزرگتر را در نظر داشته باشند. سلامتی مردم در خطر است و بسیاری از مردم در حال مرگ هستند و این برای همه ما دشوار است. اما امیدواریم هرچه زودتر از این شرایط عبور کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری کرونا روی کین لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد پارسی خبر ویروس کرونا روی کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دیروز در نشست خبری خود ‏پیش از بازی فردا مقابل تاتنهام به شدت از فشردگی برنامه بازی‌ها ‏انتقاد کرد.‏

سرمربی لیورپول در صحبت‌هایش از دیکتاتوری پخش تلویزیونی اسم ‏برد و گفت تلویزیون.ها به درآمد سرشار فعلی‌شان از فوتبال راضی ‏نیستند و به دنبال درآمدهای بیشتر به بهای نابود کردن بازیکنان ‏هستند. او در بخشی از صحبت‌هایش به شوخی از سازمان عفو ‏بین‌الملل خواست که به داد بازیکنان برسد. ‏

عفو بین‌الملل امروز با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ایکس به ‏یورگن کلوپ واکنش نشان داد. این سازمان نوشت: "سلام یورگن. ‏شاید سال بعد. در حال حاضر خیلی سرمان شلوغ است. ولی اگر ‏خواستی فعلا می‌توانی به ما اعانه بدهی متشکریم".

کلوپ در صحبت‌های انتقادی خود بابت تراکم سنگین برنامه مسابقات ‏گفته بود: "نظر وقت این است که از خودمان بپرسیم آیا زمان کم ‏کردن فشردگی بازی‌های برای باشگاه‌های انگلیسی نیست؟ اینکه ‏تیم‌های انگلیسی در هیچ فینالی در اروپا نیستند به معنای کیفیت کم ‏آنها نیست. لیگ برتر اورریتد نیست. بلکه به دلیل فشردگی ‏بازی‌هاست. در فصل آینده دو بازی دیگر هم به لیگ قهرمانان اضافه ‏می‌شود و به‌نظرم باید دو بازی از جام اتحادیه کم کنید. زمان این ‏است که دوباره به نفع فوتبال تصمیم بگیرید، این توصیه‌ای است از ‏یک پیرمرد که در حال ترک اینجاست. اگر مردم همیشه فوتبال نبینند ‏هم مشکلی نخواهند داشت و با هر از گاهی فوتبال ندیدن زنده ‏می‌مانند". ‏

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!