Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:41:42 GMT

درازنو و توسکستان بیشترین بارش برف در شبانه‌روز گذشته

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۰۹۷

درازنو و توسکستان بیشترین بارش برف در شبانه‌روز گذشته

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از روز گذشته تا به امروز به طور میانگین حدود ۴۰ سانتیمتر در محورهای کوهستانی استان برف باریده که بیشترین آنها در ارتفاعات درازنو شهرستان کردکوی و توسکستان شهرستان گرگان بوده است.

غلامرضا بیکی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۲ اکیپ راهداری استان در محورهای کوهستانی استان مشغول عملیات برفروبی و راهداری هستند و تمامی محورها به‌جز توسکستان که به دلیل کولاک برف و امنیت مسافران به دلیل شیوع کرونا مسدود و بقیه راه‌ها باز بوده و مشکلی در تردد آنها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر محور توسکستان نیز بازگشایی می‌شود به بستن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی تاکید کرد و افزود: مطابق پیش‌بینی‌ها و اخطاریه‌های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و تصمیمات قرارگاه مدیریت بحران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اکیپ‌های راهداری در طول راه‌ها جانمایی و مستقر بوده اما خوشبختانه تاکنون بارشی که منجر به وقوع سیل در استان شود، نداشتیم.

استان گلستان ۵ هزار کیلومتر راه دارد که یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن کوهستانی و در ۷۰۰ کیلومتر آن هم ۵۵ گردنه برفگیر وجود دارد.

درازنو، خوش‌ییلاق، توسکستان، گلیداغ، افراتخته، دهنه محمدآباد و جنگل گلستان محورهای کوهستانی استان هستند.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش برف برف استان گلستان گلستان محورهای کوهستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با مهر در خصوص سیل اخیر که در استان جاری شد، اظهار کرد: در چهارم و پنجم اردیبهشت ماه ۱۸ محور اصلی و ۵۱ محور غیر اصلی در حوزه راه فرعی روستایی استان گلستان دچار سیل شدند.

وی افزود: طی این دو روز در ۱۲ شهرستان چون علی آباد، آزادشهر، رامیان، گنبد، کلاله، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، بندرترکمن، کردکوی، آق قلا و گرگان سیل داشتیم که در حوزه راهداری مبلغ ۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کرد.

وی پل بایلر در محور گنبد - کلاله و پل سید کلاته رامیان را به عنوان مکان‌های یاد کرد که به دلیل طغیان آب در سیل دچار آسیب شدند و افزود: پل بایلر در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شد و ترافیک بر قرار شد اما پل سید کلاته پل آب نما قدیم بوده که در زمان جهاد سازندگی در این مسیر ساخته شد. در بازدیدهای به عمل آمده مشاهده شد دیواره‌های سنگی اطراف پل هم در حال تخریب است و باید اقدامت سریع برای حفظ دیواره‌های در حال تخریب انجام می‌شد

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه