Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این رزمایش عملیاتی اظهار داشت: هدف از انجام این عملیات، پاکسازی محیط‌های آلوده و دفاع از مردم در برابر ویروس مهاجم کرونا است.
سردار سیدصادق حسینی با بیان اینکه این عملیات در ادامه اقدامات سپاه برای مقابله با کرونا است، افزود: امروز تجهیزات خودرویی نقاط پیش بینی شده شهر سنندج از جمله میدان بار، پایانه حمل و نقل، خیابان طالقانی، میدان آزادی و فرودگاه را ضدعفونی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه این کار در شهرستان های دیگر استان نیز انجام می‌شود، یادآور شد: در کنار این کار، هر شب سپاه در تمام شهرها اقدام به پاکسازی و سم زدایی مناطق مختلف شهری می‌کند.
سردار حسینی به توزیع ۳۷۱ هزار و ۱۰۰ لیتر مواد ضدعفونی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۸ کارگاه تولید ماسک با ظرفیت تولید روزانه ۱۹ هزار عدد در استان ایجاد شده و ۴۵ هزار و ۷۷۵ مورد بسته بهداشتی نیز میان مردم نیازمند توزیع شده است.  
وی با بیان اینکه کار توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه انجام شده است، اضافه کرد: امروز نیز قرار است هشت هزار بطری مواد ضدعفونی کننده در سنندح، سقز و بانه توزیع شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از ایجاد ۶ نقاهتگاه در شهرهای سنندج، سقز، بانه، مریوان و سروآباد خبر داد و تاکید کرد: این نقاهتگاه‌ها در مجموع ۵۱۹ تخت دارند و در آن امکانات آزمایشگاهی و مراقبتی برای بیماران بهبود یافته کرونایی در نظر گرفته شده است.

در این رزمایش، که استاندار کردستان، فرماندار سنندج و جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند بیمارستان سیار شهید دکتر قاضی سنندج با ۶۰ تخت افتتاح شد و از گیت رفع آلودگی ویروس که توسط دو پژوهشگر کردستانی تولید شده نیز رونمایی شد و قرار است در ورودی بیمارستان‌ها و اماکن عمومی استان نصب و مهم مورد استفاده قرار گیرد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا کردستان رزمايش پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا کردستان رزمايش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا کردستان رزمايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد