Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم واراژدین کرواسی معتقد است که سال۹۸ برای او سال استارت اتفاقات خوب ورزشی بوده چرا او توانست در سالی که گذشت لژیونر شود و با تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک حضور پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی مهدی‌خانی که در سال ۹۸ از شهرخودرو خراسان به تیم واراژدین کرواسی ملحق شد و لژیونر فوتبال کشورمان است، به گفته خودش سال فوتبالی خوبی را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا او به گفتگوی نوروزی پرداخت، پیرامون مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادمه میخوانید.

سال ۹۸ برایت به چه شکل گذشت؟ به نظر می‌رسد با توجه به اینکه از نظر فوتبالی به بزرگترین آرزوی یک فوتبالیست یعنی لژیونر شدن رسیدی نباید چندان برایت بد بوده باشد.

۹۸ سال استارت اتفاقات خوبی برایم بود چرا که توانستم لژیونر شوم و به همراه تیم امید ایران به مسابقات انتخابی المپیک بروم که از این بابت خیلی خوشحال هستم. درست که در این رقابت‌ها شکست خوردیم ولی در مجموع سال خوبی از نظر فوتبالی برای من و متاسفانه از نظر اجتماعی سال بسیار بدی برای هم وطنانم بود.

بزرگترین امیدواری‌ات در سال جدید چه خواهد بود؟

امیدوارم که مردم ایران بتوانند با همیاری یکدیگر ویروس کرونا را شکست دهند سال پر از سلامتی، ثروت و آرامش برای هم وطنانم باشد برای خودم هم دوست دارم که از نظر فوتبالی پیشرفت کنم و به تیم ملی فوتبال کشورم دعوت شوم. در این راه باید در وهله اول در تیم باشگاهی‌ام موفق باشم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.

در سالی که گذشت کسی بود که بخواهی از او طلب بخشش کنی یا بخواهی کسی را ببخشی؟

فکر میکنم کسی را ناراحت نکردم و اگر هم کسی باعث ناراحتی و رنجشم شده باشد دوست دارم آن را ببخشم.

اگر ده سال به عقب برمیگشتید چه چیزی رو تغییر میدادید؟

اگر به عقب برمیگشتم باز هم همین راهی را که تا به اینجا آمدم را میرفتم و تمامی کارهایی را که تابحال انجام داده‌ بودم دوباره انجام می‌دادم.

اولین بار در چه سنی عاشق شدید شدید؟

بنظرم تمامی فوتبالیست‌ها فقط یک عشق دارند که آن هم فوتبال است.

اگر قرار باشه یک تغییر در فوتبال ایران ایجاد کنید آن چیست؟

بنظرم با یک تصمیم نمیتوان تغییر زیادی در فوتبال یک کشور ایجاد کرد. ولی بنظرم باید روی فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کرد چرا که معتقد هستم ایران از نظر استعدادی خیلی خوب است و از این طریق میتواند بازیکنان آینده‌دار زیادی را شناسایی کرد و ارتقا داد.

خواننده محبوب شما چه کسی هست؟

حمید هیراد را خیلی دوست دارم امیدوارم که هر چه زودتر بتواند با شکست بیماری سلامتی‌اش را بدست آورد.

اگر می‌خواستید یک چیزی تو چهره یا ظاهرتون عوض کنید آن چی بود؟

اگر میتوانستم بینی‌ام را عمل می‌کردم!

دوست داشتید با کدام آدم مشهور در دنیا ملاقات داشته باشید؟

دوست داشتم با کریس رونالدو ملاقات کنم او بازیکن بینظیری است.

بی مصرف‌ترین اختراع بشر از نظر شما چیست؟

فکر میکنم تمامی اکتشافات بشر به یک دردی خورده ولی بنظرم فرش یک شی بی مصرف است مخصوصا در کشورهای اروپایی که اصلا کاربرد ندارد.

اگر فوتبالیست نمی‌شدید چه شغلی را انتخاب میکردید؟

درسم خیلی خوب بود اگر فوتبالیست نمیشدم حتما در رشته تاریخ تحصیل میکردم چون خیلی به این رشته علاقه دارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد مهدی مهدی خانی دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!