Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:42:43 GMT

دو هزار ماسک رایگان در روستای سلطان‌آباد رخ توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۵۵۵

دو هزار ماسک رایگان در روستای سلطان‌آباد رخ توزیع شد

محمد بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ماسک ها توسط مرکز نیکوکاری جوادالائمه(ع) و با همکاری پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران روستای سلطان‌آباد رخ و نیز همکاری یکی از کارگاه‌های خیاطی بانوان این روستا تهیه شده است.
وی ادامه داد: با کمک افراد خیّر نیز تعداد ۱۵۶ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان این روستا توزیع شد  همچنین برای دفع بلای کرونا از سر مردم و با کمک خیّران و اهالی روستا یک راس گوسفند خریداری و قربانی و گوشت آن میان نیازمندان تقسیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دهیار روستای سلطان‌آباد بخش رخ تربت‌حیدریه گفت: برای مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از این بیماری، شورای بهداشت در روستای سلطان آباد متشکل از کارکنان بهداشت و درمان، دهیاری، شورای اسلامی، روحانیون و پایگاه‌های بسیج و معتمدین روستا راه‌اندازی شده است. 

بابایی افزود: در راستای مصوبات این شورا، ضدعفونی و گندزدایی محیط روستا و ورودی و خروجی‌ها با استفاده از چند دستگاه تراکتور و با کمک نیروهای داوطلب مردمی، بسیج، روحانیون و  دهیاری و شورای اسلامی به صورت روزانه انجام می شود.
وی از اهالی روستا خواست در این ایام حتما از سفر و رفت و آمد به مشهد و دیگر شهرها و ترددهای مکرر در روستا خودداری کنند و در منزل بمانند. 
طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مناطق زیرپوشش این واحد دانشگاهی به ۷۹ نفر رسیده است که از این تعداد چهار بیمار فوت کرده اند.
بخش رخ به مرکزیت رباط سنگ با جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر دارای ۵۳ روستا و ۴۷ دهیاری است که ۴۹ روستا از این تعداد بیش از  ۲۰ خانوار هستند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه سلطان آباد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه سلطان آباد بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه سلطان آباد بهداشت و سلامت روستای سلطان آباد تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بر اساس اعلام بنیاد خیرین دانشگاه دولتی تربت حیدریه همه رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ در تمامی رشته‌های کنکور سراسری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر) ۱۴۰۳ شهرستان تربت حیدریه (زاوه، مه ولات، جلگه رخ، کدکن و بایگ) توسط نیک اندیش مهندس مروج تربتی برای پنجمین سال متوالی بورسیه تحصیلی می‌شوند. 
داوطلبان با رتبه زیر ۱۰۰۰ کشوری که دانشگاه‌های شهرستان تربت حیدریه (دانشگاه دولتی، علوم پزشکی، فرهنگیان) را برای تحصیل انتخاب کنند به مدت ۴ سال تحصیلی (۳۶ ماه تحصیلی هر ماه ۳۰۰ هزار تومان) و داوطلبانی که سایر دانشگاه‌های کشور را انتخاب نمایند به مدت یک سال تحصیلی (۹ ماه تحصیلی هر ماه ۳۰۰ هزار تومان) مشمول بورسیه تحصیلی می شوند. 

دیگر خبرها

  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه