Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@18:17:37 GMT

حمله یک فوتبالی به نماینده مجلس!

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۶۳۵

ساعت24-رئیس سابق فدراسیون فوتبال با انتقاد از شرایط فعلی ورزش ایران عنوان کرد که واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تنها یک دروغ است.

محمد دادکان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال کشور درباره‌ی وضعیت ورزش ایران در سال ٩٨ اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم سال نو را به مردم ایران تبریک بگوییم اما درباره‌ی ورزش باید بدانیم شرح وظایف مسوولان ورزش چیست؟ در کشور ما وزارت ورزش ۵ وظیفه دارد که اگر در انجام آنها موفق باشد می‌توانیم بگوییم ورزش حال و روز خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره باشگاه پرسپولیس و استقلال و همین‌طور رسیدگی به فدراسیون فوتبال و کشتی و در آخر هم تعامل با کمیته ملی المپیک از وظایف اصلی وزارت ورزش است. اداره سایر فدراسیون‌ها هم جز وظیفه ششم محسوب می‌شود. حالا شما ببینید آیا وزارت ورزش در پنج وظیفه اصلی خود موفق عمل کرده است، یا خیر؟

او در ادامه با بیان اینکه فساد زیادی در ورزش وجود دارد؟  گفت: می‌دانید چقدر پول در ورزش هزینه می‌شود؟ معتقدم دوستانی که ورزش را اداره می‌کنند، اصلا ورزش را نمی‌شناسند.

دادکان همچنین با انتقاد از شرایط حال حاضر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اضافه کرد: می‌دانید چقدر فساد در این دو باشگاه وجود دارد؟ افرادی که وزارت ورزش انتخاب کرده الان این دو باشگاه را مدیریت می‌کنند. این افراد در این دو باشگاه فقط مشکل مالی ایجاد کردند. چرا کسی به این مسائل رسیدگی نمی‌کند؟

او در ادامه به موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: ۶ماه مانده به پایان سال ٩٧ صحبت از واگذاری این دو باشگاه شد. بعد از آن هم یک سال دیگر گذشت. چرا واگذار نشد؟ چرا به مردم دروغ گفته می‌شود؟ من ١٧ سال است که می‌گویم دو باشگاه واگذار نخواهند شد، الان هم همین را می‌گویم. لطفا به مردم دروغ نگویید. یک‌بار هم شده درباره دو باشگاه شفاف صحبت کنید و بگویید پول‌های کلان در کجا هزینه شده است؟ این همه مدیر برای چه تغییر کردند؟ اگر مدیران فساد کردند الان کجا هستند؟

دادکان هم‌چنین به عزل و نصب‌ها در وزارت ورزش و برخی فدراسیون‌ها اشاره کرد و گفت: افراد حاضر هستند از اصل خود بیفتند اما از اسب نیافتند. یعنی می‌خواهند هر طوری شده پشت میز بمانند. آقایان بروید و ببینید در سالی که گذشت چه تعداد ورزشکار دوپینگی داشتیم؟ چه تعداد ورزشکار پناهنده شدند؟ اما مدیران ورزش هنوز بر سر کار هستند و کنار نرفته‌اند. اوضاع ورزش از این بد تر می‌شود؟ این همه بی‌سرو سامانی در باشگاه‌ها را می‌بینید؟ می‌دانید در سال چقدر خرج فوتبال می‌شود که هیچ دستاوردی ندارد؟

او ادامه داد: انصاری‌فرد گفته وزارت ورزش او را به کرواسی فرستاده تا برانکو را برای تیم ملی بیاورد. سرمربی تیم ملی به وزارت ورزش چه ارتباطی دارد؟ وضعیت بی‌سروسامانی فدراسیون فوتبال هم نتیجه همین نوع دخالت‌هاست.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره‌ی اظهارات قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس که عنوان کرده بود قرارداد ویلموتس ٧ میلیون یورو بوده است، گفت: آقای نماینده که این صحبت‌ها را مطرح کردید. شما قدرت خود را از مردم گرفتید. چرا این موضوع را پیگیری نکردید؟ شما رها می‌کنید و می‌روید و دوباره همه مشکلات باقی می‌ماند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد فدراسیون فوتبال دو باشگاه وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد