Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@09:27:27 GMT

وضعیت آب و هوا در ششم فروردین

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۳۶۶۰

وضعیت آب و هوا در ششم فروردین

امروز برای برخی مناطق خراسان رضوی و خراسان‌جنوبی و استان‌های واقع در نوار غربی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش پول نیوز، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (چهارشنبه) برای برخی مناطق خراسان رضوی و خراسان‌جنوبی و استان‌های واقع در نوار غربی کشور، زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌هایی از کرمان و یزد و ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج‌شنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، نیمه‌جنوبی آذربایجان غربی، جنوب‌ آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، لرستان، مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های چهار محال و بختیاری، فارس، غرب اصفهان، نیمه‌غربی کرمان و جنوب یزد و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز جمعه با عبور سامانه بارشی از غرب کشور برای بخش‌هایی از شمال‌غرب، غرب و به تدریج جنوب‌غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود..

شنبه با تشدید فعالیت این سامانه، در غالب مناطق نیمه‌غربی کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید و در مناطق مرتفع  بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

یک‌شنبه و دوشنبه این سامانه بارشی در غالب مناطق کشور فعال خواهد بود.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی وضعیت هوا بارش باران ویروس کرونا سال نو پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا روز شنبه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق، آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ به خصوص در روز جمعه (فردا) و در برخی نقاط از مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل‬ هواشناسی‬ استان‬ کرمانشاه تصریح کرد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، علاوه بر کاهش نسبی دمای هوا، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

وی‬ ادامه‬ داد: دمای روزانه‏ هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به آرامی افزایش می‌یابد.

کد خبر 6095072

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳