Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، یوسف عابدینی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: با تلاش راهداران ۳۵ محور استان پس از بارندگی اخیر بازگشایی شد .

عابدینی افزود: بارندگی چهارم فروردین ۷۳۴ میلیارد ریال به حوزه استحفاظی استان هرمزگان خسارت وارد کرد که بیشترین آن مربوط به راه‌های روستایی در شهرستان‌های بشاگرد، سیریک، جاسک، میناب و رودان و بندرعباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: طول راه‌های آسیب دیده در این بارندگی ۲ هزارو۶۷۵ کیلومتر است که بارندگی به ۱۳۸ محور ارتباطی و همچنین ۱۸۹ دستگاه ابنیه آسیب زده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان افزود: برای بازگشایی‌های راه ها  ۹۵ دستگاه  انواع ماشیت آلات و تعداد ۸۶ ریزش برداری و پاکسازی مقطعی  صورت گرفت و  ۳۵ محور توسط ۱۵۲ نفر بازگشایی شد.

 عابدینی گفت: طغیان رودخانه جگین موجب مسدود شدن راه‌های ۴۰ روستا بویژه بخش گافر پارامون شد که همکاران و راهداران پرتلاش شهرستان بشاگرد با وجود اینکه هنوز آب رودخانه فروکش نکرده و همچنان جریان دارد، کماکان در حال بازگشایی این مسیر هستند.

او افزود: طغیان رودخانه شریفی موجب قطع ارتباط محور جاسک _ بشاگرد شد که با تلاش راهداران بازگشایی و همچنین فرعی اول ایجاد شده ناشی از سیل اخیر بعد از پل گابریک کیلومتر ۶۳ جاسک هم بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: آبنمای کیلومتر ۵۵ محور جاسک سیریک بازگشایی شده و راه‌های روستایی گزان بزین ،گوشکی، قلمویی و پگو که در بارندگی اخیر مسدود شده بود در اسرع وقت با تلاش و همت راهداران بازگشایی شد که می‌توان گفت تمام راه‌های محور شهرستان سیریک باز وعبور ومرور بصورت عادی در آن جریان دارد.

عابدینی  افزود: در حوزه شهرستان بندرعباس با باز شدن دریچه سد شمیل راه‌های روستا‌های دلبودنی، کدوکار، گزریز، زرتی و خرگی با روستا‌های همجوار مسدود شد.

او گفت: درجریان این بارندگی خسارت زیادی به بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی وارد نشده و فقط قسمت‌هایی از راه نیاز به مرمت دارد که در دستور کار قرار گرفت و در اسرع وقت توسط راهداران و پیمانکاران بخش خصوصی به رفع این موانع و ترمیم راه پرداخته می‌شود.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی راه خسارت سیل رودخانه جگین بازگشایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان

ایسنا/کرمان معاون اداره کل راهداری استان کرمان گفت: در شهرستان رفسنجان در سال قبل ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه آسفالت و روکش کردن راه‌های برون شهری و فرعی را منعقد کردیم که یکی از آن‌ها کمربندی است و با ۵۰ میلیارد تومان به زودی به اتمام خواهد رسید.

سید حمزه روح‌الامینی شامگاه ششم اردیبهشت ماه در سفر به رفسنجان و دیدار با فرماندار، اظهار کرد: از لحاظ خرابی راه‌های روستایی، سیرجان و شهربابک جزء بدترین شهرستان‌های استان هستند که راه‌های روستایی آنها نیازمند روکش است.

وی افزود: تمام تلاش ما روکش دار کردن راه‌های روستایی استان کرمان است لذا سال قبل چندین هزار میلیارد تومان صرف روکش کردن آسفالت راه‌های روستایی استان شده است.

وی ادامه داد: در منطقه نوق رفسنجان هم بیش از ۶ پروژه آسفالت و روکش تعریف کردیم لذا ۳۰ کیلومتر راه‌های نوق با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان روکش آسفالت می‌شود.

معاون مدیرکل راهداری استان کرمان با اشاره به انعقاد قرارداد تعدادی از راه‌های روستایی رفسنجان از جمله جنت‌آباد، بهرامی، اودرج و فتح آباد به میزان ۱۴ کیلومتر، گفت: امسال نیز چند پروژه روکش آسفالت را در رفسنجان با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان شروع کردیم و پروژه رفسنجان تا کبوترخان از جمله آن‌هاست که با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

فرماندار رفسنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۱ درصد راه‌های استان کرمان در رفسنجان وجود دارد، گفت: محورهای نوق و داوران از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان به شمار می‌روند و مرگ و میر در این دو محور باید کاهشی شود.

حسین رضایی افزود: جاده‌های فرعی شهرستان دارای مشکل هستند و نیازمند روکش آسفالت و ساماندهی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان