Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (چهارشنبه ۶ فروردین) در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، گفت: امروز درباره برخی محدودیت‌های تردد مردم در هیئت دولت موضوعی مطرح شد و رئیس‌جمهور درباره اجرای این پیشنهاد دستورات لازم را صادر کردند که البته اساس طرح بر مشارکت مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قرار است مراکز مهم و پرتجمع در شهر‌ها نظیر بوستان‌ها و پارک‌ها و همچنین فروشگاه‌های بزرگ تعطیل شوند، اما فروشگاه‌هایی که مایحتاج عمومی مردم را ارائه می‌کنند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وزیر کشور گفت: مردم باید سفر‌های خود را مدیریت کنند تا تراکم ورود به مبدأشان به روز‌های آخر موکول نشود که مشکل ترافیکی به وجود بیاید.

رحمانی فضلی اظهار کرد: ورودی و خروجی شهر‌ها با جدیت بیشتری کنترل خواهد شد، بنابراین از مردم می‌خواهیم که از فردا یا پس‌فردا که طرح مذکور اجرایی خواهد شد با مسئولان همکاری بیشتری کنند، ضمن اینکه از آنها می‌خواهیم مشارکت داوطلبانه‌ای برای موفق بودن این طرح داشته باشند.

او تصریح کرد: طول دوره بیماری و میزان خسارت جانی آن بستگی به همکاری مردم با مسئولان دارد.

وزیر کشور تصریح کرد: محدودیت دارویی و تجهیزات در کشور نداریم، ولی باید مردم برای کوتاه شدن دوره بیماری با ما همکاری بیشتری کنند.

رحمانی فضلی با اشاره به خسارت‌های اقتصادی ویروس کرونا در کشورمان گفت: مردم باید بدانند که خسارت اقتصادی این ویروس زیاد است که تأثیرات آن هم در اقتصاد کلان است و هم در اقتصاد خرد.

او اظهار امیدواری کرد: با مشارکت خوب مردم، طول دوره بیماری کمتر شود.

وزیر کشور در پایان گفت: اگر تمردی از مقررات و وظایف قانونی در طول اجرای طرح به وجود آید، مجبور خواهیم بود از محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های قانونی در نظر گرفته شده استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور ویروس کرونا هیئت دولت کرونا ویروس وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس

دانشجویان فراسوی در حمایت از مردم غزه با وجود محدودیت‌های پلیس، به تجمع خود ادامه دادند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • جبلی: باید کار‌های بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت