Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: در سال گذشته بخش کشاورزی نجات دهنده بخش اقتصاد کشور بوده و تقریبا رشد 8 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از نظر تشکیلات دولتی یکی از گسترده‌ترین و موثرترین دستگاه‌های دولتی در استان جهاد کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما به عنوان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارتباط کاری با تمام دستگاه‌های استان داریم و این روند را برای شناخت از میزان تلاش و توانایی بخش‌های مختلف فراهم کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی دارای نیروهای خوش‌فکر و دلسوز و پای کار دارد و تشکیلات با برنامه‌ای است.

وی با بیان اینکه در سازمان برنامه‌ریزی همواره نیاز به اطلاعات به روز از بخش‌های مختلف داریم، گفت: گاهی اوقات ضرورت ایجاب می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات جمع‌آوری شود یکی از دستگاه‌های که خیلی بروز و به موقع در این حوزه عمل می‌کند جهاد کشاورزی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تصریح کرد: تمام اطلاعاتی که مطالبه کرده‌ایم در کوتاه‌ترین زمان توسط این سازمان تهیه و در اختیار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی در استان در استفاده از دستاوردهای علمی و بروز هم جایگاه بسیار خوبی در بین دستگاه‌ها و ادارات دارد، گفت: جهاد تشکیلات عظیم و بزرگی است و به نوعی می‌توان ستون فقرات استان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: اقتصاد استان به جز چند مورد استثنا کلا کشاورزی است از این رو کشاورزی در این استان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان افزود: از تلاش‌های رئیس سابق سازمان کشاورزی استان کمال تقدیر را داریم و امیدواریم در مسند مدیریتی جدید که از گستردگی به مراتب بیشتری برخوردار است با موفقیت ایفای نقش کنند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان جدید نیز از چهره های خوشنام و دلسوز و مسلط به بخش کشاورزی و دارای تجربیات گرانسنگی است که امیدواریم در دوره جدید سازمان جهاد کشاورزی به رشد و بالندگی خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور شرایط بسیار سختی است، گفت: در سال گذشته بخش کشاورزی نجات دهنده بخش اقتصاد کشور بوده و تقریبا رشد 8 درصدی داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: در استان کردستان موضوع کشاورزی با توجه به اینکه سه طرح پیشران نیز بر همین حوزه تعریف شده از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و کارآفرینی در بخش کشاورزی در استان باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، گفت: این بخش ظرفیت ایجاد اشتغال و ثروت دارد امیدواریم در سالجاری قدم‌های بلند و کارسازتری در این حوزه برداریم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان اقتصاد خلق ثروت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان کشاورزی اشتغال رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان جهاد کشاورزی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت گفت: در شورای معاونان وزارت جهاد کشاورزی به ریاست، وزیر جهاد عملکرد استان‌ها در شاخص مهم جوجه‌ریزی به صورت رسمی اعلام شد که استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است. رضا بهنام‌پور افزود: از مردادماه سال قبل تاکنون وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد. بهنام‌پور ادامه داد: در سال‌های قبل، کمبود و حتی نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحد‌های راکد، احداث چندین واحد تولیدی جدید و اجرای دقیق برنامه های جوجه‌ریزی و همچنین مجاهدت کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده به طوری که در یک سال اخیر به ویژه در ۶ ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار شده است. وی با قدردانی از همه تولیدکنندگان و فعالان صنعت مرغ تاکید کرد: همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۳۱۸ هزار قطعه در مرغداری‌های این استان جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان