Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: تاکنون بخش زیادی از نیازمندی‌های استان به ویژه در بحث الکل و موادضدعفونی جهت مقابله بیماری کرونا تامین شده ولی از لحاظ ماسک و دستکش هنوز نتوانسته‌ایم پاسخگوی جامعه باشیم. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد اسدعبدالهی  ظهر امروز در مراسم ارسال بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناطق محروم  لرستان که با همکاری گروه‌های جهادی انجام گرفت اظهار داشت: جهت کنترل و مقابله با بیماری کرونا بهترین راه مشارکت مردم است و مهمترین روش مشارکت مردم در خانه ماندن و عدم تجمع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افراد خیر و توانمند  می‌توانند با مشارکت در خرید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم و تجهیرات پزشکی جهت مقابله با کرونا مشارکت داشته باشند که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

معاون اقتصادی استاندار لرستان عنوان کرد: خوشبختانه در استان لرستان تاکنون بخش زیادی از نیازمندی‌های استان به ویژه الکل و موادضدعفونی جهت مقابله بیماری کرونا تامین شده ولی از لحاظ ماسک و دستکش هنوز نتوانسته‌ایم پاسخگوی جامعه باشیم که از امروز تامین دستکش و ماسک با کمک واحدهای اقتصادی  مورد نیاز مردم ساماندهی خواهد شد. 

وی بیان کرد: امروز دو هزار و 200 بسته توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق محروم و خانوادهای نیازمند مبتلا به کرونا توزیع خواهد شد که در روزهای آینده نیز این کمک‌ها استمرار خواهد داشت.

عبدالهی گفت: واقعیت این است جهت کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید مردم به مدت دوهفته  با در خانه ماندن به کنترل این بیماری کمک کنند که بتوانیم از بحران ایجاد شده در شهر و کشور به سلامت عبور کنیم.

ارسال 2200 بسته بهداشتی به مناطق محروم لرستان

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: براساس اصل 44 قانون اساسی اموالی که مالکان مشخصی ندارند و یا وارثی ندارند به عنوان  اموال مجهول المالک  یاد می‌شود و همچنین  اموال افراد نیکوکاری که  در اختیار نماینده ولی فقیه قرار می‌دهند به عنوان  اموالی از آنها یاد می‌شود که در اختیار ولی فقیه است و تحت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  از این اموال نام برده می‌شود. 

وی افزود: نظام اسلامی با نظام‌های طاغوتی متفاوت است، نظام‌های طاغوتی اموال ذکر شده را برای خود نگهداری کرده و در جهت مصارف شخصی  به کار می‌گیرند ولی حضرت  امام (ره) که  پایه گذار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بودند و پس از ایشان مقام معظم رهبری  با همان شیوه امام (ره) این اموال را در جهت منافع عموم  به کار می‌برند. 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد:ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت در امور مختلفی جهت محرومیت‌زدایی همچون  راهسازی، مسجدسازی، امور بهداشتی و کمک به محرومان اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد:ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهت حضور به موقع و کمک به محرومان در بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله  بخش واکنش سریع را راه‌اندازی کرده که در سیل سال گذشته استان و سیل اخیر در شهرستان نورآباد امکانات و اقلامی از طرف این ستاد به استان لرستان ارسال شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: پس شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان لرستان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  جهت مقابله با این بیماری در امور بهداشتی،گندزدایی و ضدعفونی پای کار بوده و امروز نیز دو هزار و و200 بسته بهداشتی در مناطق محروم استان و خانواده‌های نیازمند  مبتلا به کرونا توزیع خواهد شد.

2200 بسته اقلام بهداشتی بین خانوارهای مناطق محروم لرستان توزیع می‌شودگزارش ویدئویی تسنیم| نوروز در بخش قرنطینه کرونایی / تجلیل تسنیم از پرستاران نبرد با کرونا در لرستانگزارش| گلایه مردم لرستان از مسافران نوروزی / خواهش می‌کنیم برای شکست کرونا در خانه بمانید

انتهای پیام/645/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام مناطق محروم جهت مقابله ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید

 به گزارش تابناک، تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ موفق شد تایلندِ میزبان را با نتیجه ۴ بر یک شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

پس از پایان این رقابت‌ها باقر محمدی عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

تیم کشورمان در این مسابقات عملکرد درخشانی داشت و موفق شد برای سیزدهمین بار فاتح جام ملت‌های آسیا شود.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است