Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسوتلانا خورکینا معتقد است تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنبیهی از جانب خدا به خاطر تعقیب روسیه توسط جهان غرب بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اسوتلانا خورکینا، دارنده دو مدال طلای المپیک در ژیمناستیک ریتمیک نسبت به تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل فراگیری ویروس کرونا در جهان واکنش نشان داد و گفت: این اتفاق تنبیهی از جانب خدا بود به خاطر این که جهان غرب مدام در حال تعقیب روسیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق به این خاطر افتاد که کسی نمی‌تواند روسیه را عصبانی کند، همچنین ورزشکارانمان را. این اتفاقی نیست که در سرودمان می‌گوییم که "خدا از سرزمینان حفاظت می‌کند."

او در ادامه به تصمیم درست کمیته بین المللی المپیک اشاره کرد و گفت: روسیه باید از این فرصت استفاده کند تا از ورزشکارانش در دادگاه عالی ورزش دفاع کند و بتواند دوباره در رقابت‌ها شرکت کند. 

خورکینا تنها ورزشکار بازنشسته یا فعال روس نیست که معتقد است محرومیت کشورش از حضور در رقابت‌های ورزشی (به دلیل دوپینگ گسترده از سمت آژانس جهانی ضد دوپینگ) یک کمپین سیاسی از سمت جهان غرب برای توقف کشورش بوده است. او که اکنون ۴۱ ساله است در المپیک ۱۹۹۶ آتالانتا و ۲۰۰۰ سیدنی مدال طلا به دست آورد و بارها قهرمان مسابقات جهانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو محرومیت روسیه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ والیبال روسیه پس از حدود هفت ماه رقابت قهرمان خود را شناخت و تیم زنیت کازان با برتری برابر دینامو مسکو توانست قهرمان سوپرلیگ والیبال روسیه شود.

این دوازدهمین قهرمانی زنیت کازان در لیگ برتر والیبال روسیه بود که با سرمربیگری آلکسی وربوف لیبروی اسطوره‌ای سابق تیم ملی والیبال روسیه به دست آمد. دستیار وربوف در زنیت یک نام آشنا بود، توماس توتولو مربی سابق تیم ملی والیبال ایران این فصل با هماهنگی خوبی که با وربوف داشت توانست زنیت را قهرمان سوپر لیگ روسیه کند.

در این تیم بازیکنان شاخصی چون ماکسیم میخاییلوف، میکا کریستنسون، سام درو و آرتم وولوویچ بازی می کنند و یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان به شمار می روند که محرومیت از حضور در مسابقات اروپایی باعث شده تا آنها نتوانند قدرت خود را در لیگ قهرمانان اروپا به رخ رقبای لهستانی و ایتالیایی بکشند.

دیگر خبرها

  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز