Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین معروفی گفت: سپاه ثارالله استان کرمان به منطور ارایه خدمات درمانی به سیل زدگان رودبار جنوب، بیمارستان صحرایی در زهکلوت راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به همت سپاه ثارالله استان کرمان، بیمارستان صحرایی در زهکلوت رودبار جنوب راه اندازی شد.



سردار « حسین معروفی» در آیین افتتاح این بیمارستان گفت: با توجه به شرایط موجود و لزوم ارائه خدمات درمانی به سیل زدگان، این بیمارستان راه اندازی شد و با رعایت نکات بهداشتی ارائه خدمت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که سپاه تجربه راه اندازی بیمارستان صحرایی در گذشته داشته است، افزود: این بیمارستان ۲۰ تخت خوابی است که ۱۰ تخت ویژه بانوان و ۱۰ تخت به مردان اختصاص یافته و دارای ۲۷ نفر کادر پزشکی و درمانی است که همه این افراد از نیروهای دریایی می باشند.

 

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای اورژانس است و پزشک عمومی و متخصص اعم از زن و مرد مستقر هستند تا بتوانند به مردم این منطقه خدمت رسانی کنند.

سردار معروفی اظهار کرد: بیمارستان صحرایی در زهکلوت، مجهز به آزمایشگاه و رادیولوژی و داروخانه می باشد که به شکل شبانه روزی به مردم سیل زده خدمت رسانی خواهند کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران یک مثلثی با اضلاع مکتبی، انقلابی و مردمی بودن است و ضلع مردمی بودن آن برگرفته از مکتب وحی، عاشورا و امامین انقلاب می باشد و موسس آن نیز بنیان گذار نظامی است که مایه فخر اولیا و انبیا الهی است.

وی ابراز کرد: ضلع مکتبی و مردمی بودن آن در وجود شهیدان و مجاهدانی همچون سردار سلیمانی قابل مشاهده است و سه ضلع مکتبی، انقلابی و مردمی بودن در وجود این شهید نهادینه شده بود.


سردار معروفی مردمی بودن سپاه را یک ویژگی برشمرد و تصریح کرد: یکی از ویژگی های سپاه، مردمی بودن آن است چرا که ما به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم را ولی نعمت و خط قرمز خود می دانیم و برای خدمت به مردم آتش به اختیار عمل می کنیم.

 

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: ماموریت ما، خدمت، نوکری و فدا شدن برای مردم است تا تکیه گاه مردم شویم و آنها احساس آرامش کنند و هر کجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند وارد عمل می شود.

 

وی بیان کرد: اکنون که همه دنیا و کشور با کرونا مواجه است سپاه با تمام توان در کنار مردم و مسئولین است و خدمت رسانی می کند و این ضلع مردمی سپاه است.


سردار معروفی عنوان کرد: گروه های جهادی در حال خدمت رسانی هستند و به گروه های جهادی این منطقه و استان تاکید کردیم در خدمات دهی به مردم به گونه ای با اخلاص و برای رضایت خداوند کار کنند و این توفیق الهی، عبادت و جهاد است که بتوانیم به مردم، مومنین و مسلمین، در این بحران خدمت کنیم.


فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان این مطلب که با نگاه به توان داخلی می توانیم تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: در بحث کرونا، تاکنون با کمک سپاه و بسیج در استان، ۵۴ کارگاه تولید ماسک، ۳ کارگاه دوخت لباس بیمارستانی راه اندازی و در حال فعالیت می باشند و همچنین ۲۵۰ گروه جهادی در حال ضدعفونی نقاط مختلف هستند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی فرمانده سپاه ثارالله بیمارستان صحرایی خدمت رسانی مردمی بودن راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندهای به روز شده رفسنجان به دست مردم بومی قشم رسید

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فرهنگ آنا، در ادامه تور رسانه‌ای قوه قضائیه به روستای سهیلی قشم رفتیم، روستایی که به روایتی پرگردشگرترین روستای ایران است و چند نفر از ریش‌سفیدان این روستا از کسانی بودند که سندهای رفسنجان داشتند و حالا در انتظار اسناد جدیدشان بودند.

مهدوی دادستان قشم با حضور در این روستا درخصوص ای پرونده در جمع خبرنگاران گفت: سال ۱۳۵۱ فردی به نام سیدمحمود علم الهدی فرزند سید شفیع از دفترخانه اسناد رفسنجان به قشم می‌آید و بیش از ۷هزار سند به میزان ۲۴۰۰ هکتار به مردم می‌دهد. سندهایی که مربوط به زمین‌های مسکونی، زراعی و نخلستان بوده. اما وضعیت ثبتی و حدود اربعه مشخصی نداشته و این ماجرا اختلافات زیادی به وجود آورد. بعد از نیم قرن جلساتی برگزار شد و در نتیجه قرارگاهی به عنوان ساماندهی اسناد رفسنجان تشکیل شد.

وی با اشاره قه ترکیب اعضای این قرارگاه گفت: دادگستری شهرستان، منطقه آزاد قشم، اداره ثبت اسناد، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی نمایندگانی در این قرارگاه داشتند. بعد از جلسه‌های مختلف شرکت‌هایی برای بررسی دقیق این زمین‌ها انتخاب شدند و در نهایت کارشناسان دادگستری بعد از بررسی و مشخص کردن حدود اربعه نتایج را در اختیار قرارگاه قرار می‌دادند. همه هزینه‌های مربوط به این تعویض سند را نیز قرارگاه پرداخت کرد، این ماموریت ادامه دارد و تلاش می‌کنیم این ۲۴۰۰ هکتار را سریع‌تر تعیین تکلیف کنیم.

وی افزود: تاکنون ۵۰ سند جدید صادر شده و شرکت‌های مختلف پس از جانمایی، تحقیقات میدانی و تفسیر نقشه‌های هوایی اطلاعات را در اختیار کارشناسان قرار می‌دادند و سپس آنجا نیز بررسی‌ها انجام شد. تاکنون اکثر پرونده‌ها بدون مشکلی برطرف شده است. ما از افرادی که هنوز زنده هستند شروع کردیم که بتوانیم سندهایشان را به روز کنیم. منطقه آزاد قشم به نمایندگی از دولت به این قرارگاه ورود کرد و تمام هزینه‌ها را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سندهای به روز شده رفسنجان به دست مردم بومی قشم رسید
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم