Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری افزود : در راستای اجرای نیت واقفان  ۶۸۰ میلیون ریال از محل موقوفات متصرفی بابل، ۵۰۰ میلیون ریال از محل موقوفه صراف، ۱۶۰ میلیون ریال  جهت خرید کپسول اکسیژن از محل موقوفه غیرمتصرفی حیدری و ۱۶۰میلیون ریال از موقوفات سایر شهرستان‌ها به ستاد مبارزه با کرونا و گروه‌های مردمی مبارزه با این ویروس اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور با همراهی دیگر نهادها از جمله استانداری با تشکیل ستاد پدافند غیرعامل در اداره کل و ادارات تابعه شروع به مبارزه با این ویروس کرده است، افزود: با اقدام جهادی ۱۲ کارگاه تولید ماسک در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران جهت برطرف کردن کمبود ماسک در استان راه‌اندازی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت : برای جلوگیری از تجمع هنگام توزیع ماسک، خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مقابل درب خانه‌های شهروندان، ایستگاه‌های تاکسی و مراکز درمانی اقدام به اهدای ماسک کردند.

این مسئول ادامه داد: کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری بانوان بسیجی و خادمین آستان مقدس امامزادگان مازندران راه‌اندازی شده است که بستگی به ظرفیت آن بقعه متبرکه و نیروی کار، روزانه ماسک تولید و بین مردم توزیع می‌شود.

حیدری با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان مازندران روزانه در نوبت‌های مختلف ضدعفونی و از برگزاری هرگونه مراسم، تجمع و توزیع غذای نذری جلوگیری می‌شود، گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده درب مساجد، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران بسته شده و تا اطلاع ثانوی ورود زائران به اماکن مذهبی ممنوع است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تاکنون بیش از یکهزار مورد ضدعفونی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان توسط خادمین انجام شده است، خاطرنشان کرد: سطوحی که مردم با آن تماس دارند، کفشداری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، جامهری، فرش، ضریح، ورودی و خروجی بقاع متبرکه استان روزانه در نوبت های مختلف ضدعفونی شدند.

وی از اهدای ۲ هزار عدد ماسک به ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان‌های مازندران خبر داد و افزود: در شهرستان‌های ساری، آمل، بابل، نور و رامسر ماسک‌های تولید شده به ستاد مبارزه با کرونا اهدا شده تا در بیمارستان‌ها و اماکنی که این ستاد صلاح داشته بین پرستاران، بیماران و مردم توزیع شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا مازندران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا مازندران سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا مازندران اوقاف و امور خیریه مازندران امامزادگان و بقاع متبرکه آستان مقدس امامزادگان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان

  محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شکاف لب و کام، یکی از شایعترین نقص مادرزادی در نواحی صورت و جمجمه در نوزادان محسوب می شود که باتوجه به پیچیدگی درمان بیماران مبتلا و انجام فرآیند عمل توسط تعداد متخصصین رشته های گوناگون،  امکان درمان این بیماران در تمام مراکز درمانی وجود ندارد و بر همین اساس فاز اول مرکز متمرکز جراحی های شکاف کام و لب در زاهدان راه اندازی شد
 
وی ادامه داد: درمان این اختلال بر اساس یک برنامه درمانی و مراقبتی متناسب با شرایط کودک ممکن است در چند ماهگی و یا در چند سالگی آغاز و تا سنین جوانی ادامه یابد.
 
  مومنی عنوان کرد: خانواده این کودکان به محض مشاهده و تشخیص این ناهنجاری باید به بیمارستان الزهرا (س) زاهدان مراجعه کنند تا کودکان درمان های فوق تخصصی را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس