Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:54:51 GMT

صرف هزینه ۲۰ میلیاردی برای تملکات خیابان شهید برقعی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۵۷۷

صرف هزینه ۲۰ میلیاردی برای تملکات خیابان شهید برقعی

شهردار قم گفت: آزادسازی و تملکات خیابان شهید برقعی، تقاطع سجادیه در برنامه شهرداری می‌باشد که 20 میلیارد تومان برای آن هزینه شده و تلاش داریم این برنامه را در سال آینده ادامه دهیم.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پروژه‌هایی که شهرداری در سال ۹۸ به بهره‌برداری رسانده است، اظهار کرد: آزادسازی و تملکات خیابان شهید برقعی، تقاطع سجادیه در برنامه شهرداری می‌باشد که ۲۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و تلاش داریم این برنامه را در سال آینده ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قم خاطرنشان کرد: این برنامه را ادامه خواهیم داد تا خیابان به طور کامل آزادسازی شده و بازگشایی شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به ادامه آزادسازی بلوار جمهوری و آغاز عملیات اجرایی تونل جمهوری، افتتاح روگذر تقاطع ولیعصر(عج)، ادامه احداث تقاطع فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص)، افتتاح مجموعه ورزشی منطقه یک و شش به عنوان پروژه های شهرداری در سال ۹۸ اظهار کرد: همچنین در مناطق دیگر نیز پروژه‌های ورزشی آغاز شده است؛ البته در منطقه سه پروژه مجموعه ورزشی همراه با استخر مجزا برای خواهران و برادران احداث خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به طور کلی ۹ مجموعه ورزشی توسط شهرداری در شهر قم احداث می‌شود، گفت: احداث بلوار محتشم کاشانی، آغاز عملیات تقاطع بلوار کیوانفر، ادامه تکمیل بوستان هزارهکتاری شهر قم به عنوان یکی از تفرجگاه‌های بزرگ شهری، ادامه تملکات بلوار فردوسی در مناطق یک، چهار و پنج از دیگر پروژه‌های شهرداری بوده است.

 

تقاطع بلوار شهید صدوقی و فردوسی سال ۹۹ اجرایی می‌شود

شهردار قم با بیان اینکه احداث بلوار فردوسی یکی از اولویت‌های شهرداری است، گفت: در سه منطقه این پروژه پیگیری می‌شود و در حال حاضر بخشی از آن تکمیل شده و با تکمیل کل پروژه ۲۵ کیلومتر در منطقه مرکزی قم آزادسازی شده و در آینده می‌تواند در حوزه ترافیکی بسیار راهگشا باشد.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه تقاطع‌های بلوار صدوق و فردوسی در برنامه احداث سال ۹۹ قرار دارد، افزود: اگر این تقاطع‌ها احداث شود مشکل اتصال بخش‌های مختلف بلوار فردوسی رفع می‌شود.

وی به تکمیل رینگ‌های ترافیکی مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان جهت تملکات بلوار عماریاسر اختصاص دادیم که به ۷۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و ادامه تملکات در سال ۹۹ انجام خواهد شد.

شهردار قم اضافه کرد: از شهریورماه ۹۹ احداث ادامه بلوار عماریاسر در فاز ۵ آغاز خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه مشکل اصلی مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها آزادسازی است، گفت: زمانی که با مردم برای تملک مذاکره می‌کنیم، مردم ارزش افزوده آینده را هم در ارزش فعلی ملک محاسبه می‌کند و ما مجبوریم از روش‌های دیگر استفاده کنیم و همین طی کردن مراحل قانونی برای تملک زمان طولانی را می‌طلبد.

وی باغ پرندگان، قم‌کارت، توسعه شبکه حمل و نقل و آسفالت معابر را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قم آزادسازی شهرداری میلیارد تومان سقائیان نژاد شهردار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر