Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری آمریکایی  «سی.بی.اس نیوز» روز چهارشنبه درباره این نظرسنجی که توسط همین شبکه به عمل آمده گزارش داد: ۵۷ درصد آمریکایی ها بر این باورند که تلاش های دولت ترامپ برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور تاثیر چندانی نداشته است و بیم آن می رود که مقابله با این ویروس ماه ها در آمریکا طول بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این نظرسنجی که ۲۴ مارس (۵ فروردین ۱۳۹۹) انتشار یافت نشان می هد که ۵۷ درصد آمریکایی ها می گویند که تلاش ها برای مقابله با این ویروس درست انجام نگرفته است و تنها ۴۳درصد از پرسش شوندگان تلاش های صورت گرفته را درست دانسته اند.

ازدیگر نتایج این نظرسنجی، ۷۲ درصد افکار عمومی آمریکا بر این باوراست که کنترل این ویروس در آمریکا ماه ها به طول خواهد انجامید.

این نظرسنجی ۲۱تا۲۳ ماه مارس (۲- ۴ فروردین ۱۳۹۹) از دوهزار و ۱۹۰ آمریکایی و با خطای ۲.۳ درصد توسط شبکه سی.بی.اس نیوز صورت گرفته است.

این نظرسنجی که بر طولانی بودن روند مقابله با این ویروس در آمریکا صحه گذارده درحالی است که دونالد ترامپ علی رغم هشدار کارشناسان و ناظران مبنی بر قرنطینه شدن آمریکایی ها با آن مخالفت کرده است.

ترامپ شب گذشته ۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ تاکید کرد که من دوست دارم آمریکا را تا  ۱۵ آوریل (۲۴ فروردین) باز نگهدارم.

هشدار نسبت به مرگ و میر ۷.۵ میلیون آمریکایی

درحالی دونالد ترامپ به بازنگاه داشتن مراکز کسب و کار در آمریکا تاکید دارد که کارشناسان نسبت به عدم قرنطینه نکردن افراد در آمریکا هشدار می دهند.

دکتر «امیلی پورتر»  (Emily Porter) پزشک بخش فوریت های درمانی در آمریکا با محاسبه ای از داده های مرکز کنترل و پیشگیری درمانی آمریکا موسوم به CDC  نشان داد که از جمعیت ۳۳۱ میلیون نفری آمریکا، تحت شرایط  کنونی ۱۵۰ میلیون آمریکایی به این ویروس آلوده خواهند شد که در نهایت حدود ۷.۵ میلیون نفر به مراقبت های ویژه تنفسی نیازمند خواهند داشت.

این پزشک آمریکایی در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: برای درمان این شمار از افراد بیمار در خوش بینانه ترین وضعیت فقط ۱۵۰ هزار دستگاه تنفسی «ونتیلاتور» (ventilator) می تواند در سراسر آمریکا موجود باشد، و این بدان معناست که از هر ۵۰ نفر مبتلای حاد، تنها یک نفر به آن دستگاه دسترسی دارد و ۴۹ نفر دیگر جان خود را از دست خواهند داد.

تا امروز، در  آمریکا ۵۴هزار و ۸۶۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ۷۸۲نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

اروپام *۱۳۰۲**

برچسب‌ها ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نظرسنجی پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نظرسنجی آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا دونالد ترامپ آمریکا دونالد ترامپ آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نظرسنجی آمریکایی ها ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ