Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: متاسفانه میزان خسارت سیل به بخشی از زهکلوت بسیار بالاست و به بخش کشاورزی نیز خسارت های زیادی وارد شده و همچنین بخش قابل توجهی از احشام و دام ها تلف شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان از مناطق سیل زده جنوب کرمات بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در روند بازدید از این بیمارستان ابتلا به مشکلات و سختی ها را آزمون الهی برشمرد و گفت: طبق آیه قرآن کریم به دنبال هر سختی یک آسایش و راحتی  است، همه کسانی که دچار مشکل می شوند مورد آزمایش الهی هستند و افرادی که به آنها کمک می کنند آنها نیز مورد آزمایش الهی می باشند و قطعا دوران سختی را به مدد الهی پشت سر خواهیم گذاشت.

 



امام جمعه کرمان بیان کرد: متاسفانه میزان خسارت سیل به بخشی از زهکلوت بسیار بالاست و به بخش کشاورزی نیز خسارت های زیادی وارد شده و همچنین بخش قابل توجهی از احشام و دام ها تلف شده اند.

 



وی ادامه داد: متاسفانه در شرایط فعلی امکان سکونت مردم در منازل خود وجود ندارد بنابراین می طلبد هر چه سریعتر بخش دولتی و در کنار آن با کمک های مردمی و همچنین همکاری نیروهای مسلح و به خصوص سپاه دست به دست هم داده تا مشکلات رفع شوند و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

 



حجت الاسلام علیدادی ابراز کرد: اولین اقدام بعد از فروکش کردن سیل، تخلیه آب از منازل بود که با همکاری و کمک گروه های جهادی، بسیج دانشجویی، سپاه و بسیج و خود مردم این کار تقریبا انجام شده است و مرحله دوم بیرون آوردن اثاثیه منازل و لای روبی خانه هاست که در حال انجام می باشد.


نماینده ولی فقیه در کرمان اظهار کرد:  مرحله سوم به منظور جلوگیری از شیوع بیماری عملیات ضدعفونی منازل می باشد، همان طور که فرمانده سپاه ثارالله کرمان اعلام کردند پس از لای روبی انجام خواهد شد، امیدواریم به زودی مردم این منطقه به شرایط عادی زندگی برگردند.


وی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی وسایل برقی، مزارع کشاورزی و احشام آسیب دیده و یا از بین رفته که می طلبد دولت و خیرین برای رفع هر چه سریعتر مشکلات تلاش کنند.
 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کرمان کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد