Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:34:55 GMT

تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن در استان سمنان اجرا شود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۴۰۰

تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن در استان سمنان اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فروهر ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن در استان باید تا پایان خردادماه سال جاری محقق شود، اظهار داشت: در حال حاضر نیاز به حضور فعالان بخش معدن در سازمان صمت وادارات تابعه نیست و انتظار می‌رود متقاضیان و فعالان این حوزه در راستای سیاست‌های کلان بهداشتی کشور از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدید مهلت صدور پروانه اکتشاف معادن تا خردادماه

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه جبران آسیب‌های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوزهای معدنی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تا پایان خردادماه سال جاری فرصت مناسب به کلیه فعالیت‌های معدنی که ذینفعان آن موفق به اجرای تعهدات خود نیستند، ارائه می‌شود.

فروهر با اشاره به اینکه مهلت قانونی موجود در مراحل کاری درخواست‌های صدور پروانه اکتشاف جاری، در امور مربوط به پروانه‌های اکتشاف تمدیدشده است، افزود: فعالیت‌هایی شامل مراحل تمدید، انتقال، ارائه گزارش پایان اکتشاف و اصلاحیه آن ازجمله اقداماتی است که تا پایان خردادماه فرصت دارند.

وی با تأکید بر اینکه صدور و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری تا تکمیل فرآیند اداری آن برای متقاضیانی که موفق به تکمیل فرآیند نشدند مشروط به رعایت مقررات تا پایان خردادماه می‌توانند نسبت به انجام آن اقدام کنند، اضافه کرد: مهلت مجوزهای برداشت معتبر نیز از دیگر فعالیت‌های مهمی است که در این مهلت مقرر می‌توانند اقدام کنند.

اجرای طرح بازرسی فنی و ارزیابی وضعیت ایمنی معادن استان سمنان

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت اسمنان از اجرای طرح بازرسی فنی و ارزیابی وضعیت ایمنی معادن منتخب استان و ابلاغ نتایج به بهره‌برداران معادن خبر داد و گفت: این طرح از سال گذشته در دست اقدام است و تا پایان فصل بهار سال جاری برای تکمیل آن فرصت باقی است.

فروهر یادآور شد: اعتبار پروانه‌های اشتغال اعضای سازمان نظام‌مهندسی معدن که تا پایان سال معتبر بودند و جلسات بررسی صلاحیت دارندگان پروانه اشتغال نظام‌مهندسی معدن از موارد و فعالیت‌های دیگری است که تا پایان خردادماه سال جاری فرصت ارائه خواهند داشت.

کد خبر 4885959

منبع: مهر

کلیدواژه: معدن ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی نوروز شهرکرد ضدعفونی حوادث چهارشنبه سوری بارش باران قزوین سیلاب تا پایان خردادماه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر آدینه در جمع مسئولان و فعالان فرهنگی میامی به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر، بیان کرد: توصیه‌های مکرر برای رعایت عدالت در توزیع اعتبارات به استاندار سمنان و دیگر مسئولان داشته‌ایم.

وی بیان اینکه توزیع امکانات و منابع باید بر اساس شاخص‌ها و استانداردها در سراسر استان سمنان صورت گیرد، افزود: اگر غیر این انجام شود، عدالت صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات صورت نگیرند بنده مسئولیت شرعی آن را بر عهده نخواهد گرفت.

مطیعی همچنین بر ضرورت نقش‌آفرینی بیش از پیش فعالان فرهنگی و اجتماعی میامی در جریان سازی و تصمیم‌سازی های فرهنگی تاکید کرد و گفت: میامی ظرفیت‌های فرهنگی خوبی دارد که باید به حرکت در بیاید.

وی خواستار ترویج مقوله نذر فرهنگی در شهرستان میامی برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شد و گفت: «نذر فرهنگی» همواره به مثابه یکی از راهکارهای تأمین مالی فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود و باید به آن توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین از مسئولان خواست تا پای صحبت‌های جوانان و نخبگان و فعالان فرهنگی و دانشجویان و روحانیان و… بنشینند و مسائل آنها را مورد رصد قرار دهند.

مطیعی افزود: اینکه یک فعال فرهنگی، مذهبی، سیاسی یا اجتماعی موضوعی را به مسئولان تذکر دهد جای خوشحالی است چراکه این فرد می‌توانست نسبت به محیط خود بی‌دغدغه و بی‌توجه باشد اما از روی دغدغه مندی آن متذکر می‌شود که ارزشمند است.

به گزارش مهر، در این نشست جمعی از فعالان فرهنگی میامی مسائل مورد نظر خود را بیان کردند.

کد خبر 6095921

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد