Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین- مدیریت همزمان زنوزی در دو باشگاه لیگ برتر بالاخر کار دست باشگاه ماشین سازی داد و این تیم با محرومیت بسیار سنگین روبه رو شد. زنوزی که طی این سالها مالکیت دو تیم لیگ برتر را بر عهده داشت حالا باید پاسخگو باشد که با توجه به منابع نامحدود مالی چه بلایی بر سر ماشین سازی آمده که عدم پرداخت مطالبات دروازه بان سابق این تیم باشگاه  تبریزی را با چنین محرومیت سنگینی روبه رو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال از محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز از نقل و انتقالات خبر داد.

در بخشی از این نامه آمده است، با توجه به مکاتبات متعدد صورت گرفته در رابطه با پرونده بازیکن اسبق باشگاه ماشین سازی تبریزFernando de Jesus Ribeirro به پیوست نامه ۵ فوریه ۲۰۲۰ کمیته تعیین وضعیت فیفا ، در همین رابطه و پیرو بند ۵ گراندز رای صادره اتاق حل اختلاف فیفا به تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۱۹ و با توجه به دریافت اطلاعات حساب بانکی بازیکن در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۰ و عدم تسویه باشگاه در مدت زمان۴۵ روزه، مقتضی است تا محرومیت  تیم ماشین سازی تبریز از ثبت قرارداد بازیکنان جدید( داخلی و بین المللی) از ابتدای شروع اولین پنجره نقل و انتقالات آتی به مدت ۳ پنجره نقل و انتقالات متوالی اعمال شود و نامه رسمی سازمان لیگ فوتبال در رابطه با تایید و اعمال محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز جهت انعکاس به فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال شود.

کد خبر 495399

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک