Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@07:46:32 GMT

کشف ۷۶۵ کیلوتریاک در پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۴۷۵

کشف ۷۶۵ کیلوتریاک در پایتخت

جانشین پلیس پایتخت از کشف ۷۶۵ کیلو تریاک و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با دریافت چندین گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای در محدوده «کهریزک»، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس پایتخت عنوان کرد: با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد و یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر اخیراً به یکی استان‌های جنوبی کشور مراجعه و مقادیر فراوانی تریاک تهیه و در مخفیگاهش در "کهریزک" پنهان کرده است و قصد دارد در فرصت مناسبی به شهر تهران به صورت گسترده توزیع کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در "کهریزک" شناسایی و مشخص شد که تعدادی افراد به این مکان در تردد هستند و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و سایر همدستانش و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد.

سردار هداوند بیان داشت: مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم توسط تیم‌هایی از عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری مأموران پایگاه نهم این پلیس، آغاز تا اینکه پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه وی، در تاریخ دوم فروردین ماه جاری با همکاری هر ۲ تیم متهم و ۲ همدستش در یک عملیاتی ضربتی در مخفیگاه مورد نظر دستگیر شدند.

جانشین پلیس پایتخت گفت: در بازرسی از این محل ۷۶۵ کیلو تریاک کشف و هر ۳ متهم به جرم ارتکابی و قصد خود به توزیع گسترده مواد مخدر کشف شده در تهران اعتراف کردند.

سردار هداوند تصریح کرد: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو متعلق به متهمان که اعمال مجرمانه خود را با این وسایل نقلیه انجام می‌دادند، توقیف شد و هر ۳ متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انتقال یافتند.

جانشین پلیس پایتخت در پایان افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر ۳ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جانشین پلیس پایتخت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

کد خبر 848901 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ