Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، نخستین محموله کمک‌های ستاد به استان‌های سیل‌زده ارسال شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر افزود: از اولین لحظات وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور، نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی با حضور در مناطق آسیب دیده به امدادرسانی به مردم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نیاز مردم این مناطق به اقلام ضروری، نخستین محموله مواد بهداشتی، غذایی و پوشاک نیز روز گذشته به دو استان کرمان و بوشهر ارسال شد.

ترکمانه با بیان این مطلب که کمک‌های ارسالی توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی بین مردم توزیع می‌شود، افزود: این محموله شامل ۱۰۰۰ دست لباس، ۱۰۰۰ تخته پتو، ۱۰۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای ۴۰۰۰ نفر، ۵۰ چادر ۱۲ نفره برای اسکان ۶۰۰ نفر و ۴۰۰۰ بطری آب معدنی و اقلام ضدعفونی و بهداشتی بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با راه‌اندازی دو آشپزخانه توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان، روزانه ۳۰۰۰ پرس غذای گرم، طبخ و در مناطق سیل زده توزیع می‌شود.

ترکمانه تاکید کرد: ارسال محموله‌های کمکی و جبرانی ستاد اجرایی فرمان امام به این استان‌ها همانند سایر حوادث غیرمترقبه‌ای که در کشور رخ می‌دهد، همچنان ادامه خواهد داشت و ما تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید

به گزارش «تابناک»، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بارش‌ها در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد و ممکن است موجب بروز سیلاب شود.

فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

رگبار پراکنده در برخی مناطق جنوبی کشور

همچنین، امروز در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برای فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان