Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی عملکرد بی بی سی، نشان دهنده این است که این شبکه نه‌تنها در انتشار اخبار این قاعده را رعایت نمی‌کند، بلکه در پشت نقاب رسانه‌ای به اخبار و تحلیل‌هایی می‌پردازد که بر اساس سیاست‌های توطئه‌ای دولت بریتانیاست. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، متن کامل نامه اعضای سمن های حقوق بشری کشورمان  به وزیر امور خارجه عبارت است از: «همان‌طور که مستحضرید کشور انگلیس در طول تاریخ ایران سیاهه‌ای از دخالت‌ها و جنایت‌های فراموش‌نشدنی از جمله کشتار و نسل‌کشی بیش از 9 میلیون ایرانی بر اثر قحطی، دخالت در کودتای 28 مرداد، غارت نفت ایران، اشغال ایران به همراه متفقین در جریان جنگ جهانی دوم، هم‌دستی با صدام در هشت سال جنگ علیه ایران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را بر جای گذاشته است.

اکنون نیز با استفاده از رسانه سعی در پاک کردن جنایات خود دارد و با راه‌اندازی رسانه‌های متعدد ازجمله شبکه بی‌بی‌سی فارسی که حکم یک قرارگاه عملیاتی را بازی می‌کند؛ به صورت تمام‌وقت در حال برنامه‌ریزی برای مسائل کشور می‌باشد.

این در حالی است که مدیران شبکه بی‌بی‌سی مدعی انتقال صادقانه و بی‌طرفانه اخبار و اطلاعات به مخاطبان فارسی‌زبان خود در سرتاسر دنیا هستند؛ اما بررسی عملکرد این رسانه انگلیسی، نمایانگر این واقعیت است که این شبکه نه‌تنها در انتشار اخبار این قاعده را رعایت نمی‌کند، بلکه در پشت نقاب رسانه‌ای به اخبار و تحلیل‌هایی می‌پردازد که بر اساس سیاست‌های توطئه‌ای دولت بریتانیا می‌باشد.

در واقع این شبکه با مخابره اطلاعات نادرست و تحریف واقعیت، انتقال حقایق را با مشکل روبرو میکند و مخاطبان را از دسترسی به اطلاعات موثق و تحلیل‌های واقع‌گرایانه محروم می‌دارد که این امر نقض صریح قوانین و مقررات بین‌المللی و گواه عملکرد غیررسانه‌ای این شبکه می‌باشد.

اینک نیز این رسانه انگلیسی در شرایط حساس کنونی که ویروس کرونا تهدید جهانی به شمار می‌آید؛ با بهره‌گیری از ترفندهای جنگ روانی علیه ملت ایران، اقدام به دروغ‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی با هدف برهم زدن وحدت مردم و مسئولین نموده است و سعی می‌کند با وخیم نشان دادن اوضاع ایران نسبت به سایر کشورها، در میان مردم التهاب و نگرانی ایجاد کند و ثبات اجتماعی کشور را خدشه‌دار کند.

از این رو نظر به رسالت مهم اقدامات دیپلماتیک، ما 100 سمن و فعال حقوق بشر ایران تقاضای تعطیلی بی‌درنگ این لانه نفاق و تزویر را داریم.»

خانه تکانی با ادبیات/ پایان قرنطینه یک ماجرای تاریخی جذابافزایش فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در پرومعاون وزیر بین‌الملل حزب کمونیست چین: تحریم‌های آمریکا تاثیر منفی بر مبارزه ایران با کرونا داردجریمه زندان برای ناقضان قرنطینه کرونایی در ایتالیا


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,89,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ظریف BBC (بی‌بی‌سی) ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف BBC بی بی سی ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ظریف BBC بی بی سی ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ویروس کرونا بین الملل بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند

عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای مطبوعاتی از ادارات دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده خواست تا از حقوق تمامی دانشجویان برای تظاهرات مسالمت‌آمیز و ایمن در محوطه‌های خود محافظت و آن را تسهیل کنند.

در این بیانیه آمده است: «مدیریت دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده تمام تلاش خود را برای جلوگیری از حق اعتراض دانشجویان بکار بسته اندو دانشجویانی را که در تظاهرات مسالمت‌آمیز شرکت می‌کنند از تحصیل تعلیق کرده‌اند». 

پل اوبراین، مدیر اجرایی عفو بین‌الملل ایالات متحده، گفت: هرگونه اقدامی برای ساکت کردن، آزار، تهدید یا ارعاب کسانی که به طور مسالمت‌آمیز برای اعتراض و صحبت کردن جمع می‌شوند، نقض حقوق آنهاست.

این نهاد ناظر حقوق گفت که آزادی آکادمیک جزء لاینفک حق تحصیل بر اساس قوانین بین المللی است و تاکید کرد که مدیریت دانشگاه موظف است فضایی را ایجاد کند که دیدگاه‌های گوناگون را فراهم کند، اما همچنین اطمینان حاصل کند که همه دانشجویان قادر به شرکت در چنین بحث‌هایی هستند. 

در این بیانیه آمده است: «با توجه به خطرات واقعی و شناخته شده خشونت پلیس که دانشجویان ممکن است با آن مواجه شوند، ادارات باید مجریان قانون را برای متفرق کردن تظاهرات دانشگاه تنها به عنوان آخرین راه حل، مانند مواجهه با خشونت گسترده یا تحریک به خشونت و تبعیض، احضار کنند.»

اوبراین ادامه داد: حق اعتراض برای اظهار نظر آزادانه علیه آنچه در حال حاضر در غزه اتفاق می‌افتد بسیار مهم است.

این امر به ویژه در شرایطی صادق است که دولت ایالات متحده همچنان به ارائه سلاح به ارتش اسرائیل ادامه می‌دهد و هر روز به طور فزاینده‌ای در جنایاتی که علیه فلسطینیان انجام می‌شود شریک است.

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

ده‌ها نفر از جمله اساتید دانشگاه که تلاش کرده‌اند جلوی دستگیری معترضان غیرمسلح را بگیرند، دستگیر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • عفو بین‌الملل: دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند