Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:39:40 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ششم فروردین

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۷۷۹

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ششم فروردین

تصمیمات سخت برای حفاظت از جان مردم/ ممنوعیت سفرهای جدید و خروج از شهرها/ واکنش بغداد به خبر اخراج دانشجویان عراقی از ایران/ افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تخت‌خوابی ارتش در تهران/گزارشی با عنوان "شلیک پدافند سپاه به جاسوس پرنده" و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمات سخت برای حفاظت از جان مردم است

به گزارش ایسنا، صحبتهای امروز رییس جمهور در جلسه هیات دولت در زمینه تصمیم گیری برای مقابله با کرونا در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه، لازمه اجرای موفقیت آمیز هر طرحی در کشور را کمک و همیاری مردم دانست و تاکید کرد که مبارزه با ویروس خطرناک کرونا و تامین همزمان نیازمندی های ضروری مردم، از جمله اقدامات اساسی دولت در چند روز و هفته اخیر بوده است.

وی افزود: مردم امروز برای تامین نیازمندی های ضروری، در شرایط نسبتا مناسبی قرار دارند و کمبود تخت، پزشک و پرستار نداشته ایم و اتخاذ تصمیمات سخت، صرفا برای حفاظت از جان مردم است.

از این به بعد سفرهای جدید و خروج از شهرها ممنوع است

در حاشیه همین جلسه، سخنگوی دولت هم تأکید کرد: بر ترددهای جاده‌ای و ورود و خروج مسافران به شهرها طبق تصمیم نهایی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قطعاً محدودیت‌های بیشتر اعمال می‌شود.

علی ربیعی افزود: طرحی که پیش از این نیز گفتیم برای کنترل‌های جاده‌ای تا ۱۵ فروردین خواهد بود و در اواخر ۱۳ و ۱۴ فروردین درباره این تصمیم ارزیابی خواهیم کرد و در صورت لزوم تصمیم‌های جدید گرفته خواهد شد.

این خبر هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

توضیحات سخنگوی دولت درخصوص سفر پزشکان بدون مرز به ایران

ربیعی همچنین درباره سفر پزشکان بدون مرز به ایران گفت: ورود پزشکان بدون مرز با همراهی تمام دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است و به‌رغم اینکه در حال حاضر از نظر تعداد تخت‌های بیمارستانی کمبودی نداریم ضمن ارج نهادن به کمک‌های این پزشکان، تجهیزات اهدایی آنها در منطقه مورد نیاز وزارت بهداشت استفاده خواهد شد.

واکنش بغداد به خبر اخراج دانشجویان عراقی از ایران

واکنش وزارت خارجه عراق به خبر اخراج ۶۰۰ دانشجوی این کشور از ایران هم از خبرهای پربازدید بود.

دراین رابطه احمد الصحاف، سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق ضمن تکذیب خبر اخراج ۶۰۰ دانشجوی عراقی از ایران تاکید کرد: سفارت عراق در تهران امور دانشجویان عراقی در تمامی استان های ایران و همچنین امور تمام شهروندان عراقی مقیم ایران را دنبال می کند. این سفارتخانه به طور مفصل و روزانه گزارشی از اوضاع اتباع عراقی و دانشجویان موجود در ایران به وزارت خارجه عراق ارسال می کند و از رسانه ها می‌خواهیم که در انتشار اخبار خود دقت کافی را داشته باشند و اخبار را از منابع رسمی به دست بیاورند.

بازگشایی ادارات و برگزاری برخی اجتماعات متناقض با تصمیمات ستاد مبارزه با کروناست

خبر بعدی، اظهارات یک نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره بازگشایی ادارات بود بود که این اقدام را متناقض با تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا دانست.

سیده فاطمه ذوالقدر اظهار کرد: ما مکرراً شاهد تماس‌ افرادی هستیم که از بازگشایی ادارات ناراضی هستند، از سویی به آنها گفته می‌شود همه در خانه بمانند و قرنطینه شوند و از سوی دیگر ادارات باز شده‌اند، به هر حال این افراد برای رسیدن به محل کار خود باید سوار تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی شوند. خیلی از روسای ادارات هم با دورکاری و مرخصی موافقت نمی‌کنند.

سیاست دولت درخصوص تشویق مردم به در خانه ماندن با بازگشایی ادارات در تضاد است

درهمین رابطه رسول کوهپایه‌زاده، وکیل دادگستری با بیان اینکه تعلل دولت در اعلام تعطیلی حداکثری در مورد نهادهای دولتی و عمومی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست، گفت: تاکید و اصرار مسئولان دولتی بخصوص متولیان امر  بهداشت و درمان بر لزوم در خانه ماندن و تکرار این خواسته از سوی سایر نهادها و مراجع و از طرف دیگر بازگشایی ادارات و نهادهای دولتی و بانک‌ها در تضاد و تعارض آشکار است.

دیگر اخبار پربازدید مرتبط با موضوع شیوع ویروس کرونا را نیز میتوانید در لینک های زیر بخوانید.

درخواست روسیه از آمریکا برای برداشتن تحریم‌هایی که مانع مبارزه ایران با کرونا می‌شود

فاصله گذاری اجتماعی مهمترین بحث در مبارزه با کروناست

صدور مجوز سه پرواز برای بازگشت ایرانیان بازمانده در دبی

غلبه بر ‎کرونا محدود به ملاحظات از بالا و اقدامات رسمی نیست

محدودیت ترددهای عمومی تنها راه است

انتقاد «مطهری» از لغو برنامه پزشکان بدون مرز در ایران

ارتش تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است

***

مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تخت‌خوابی ارتش در تهران افتتاح شد

افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تخت خوابی نیروی زمینی ارتش با حضور جمعی از فرماندهان عالیرتبه ارتش هم از خبرهای پربازدید امروز بود.

این مجتمع که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است و بر اساس اعلام ارتش ظرفیت افزایش ۱۰۰۰ تخت دیگر را نیز دارد.

دیگر اخبار مرتبط با این مجتمع بیمارستانی را نیز میتوانید در لینک های زیر بخوانید.

ارتش تاکنون بیش از ۶۰۰۰ تخت بیمارستانی برپا کرده است/ آمادگی ایجاد ۸۰۰۰ تخت بیمارستانی دیگر

کاهش مدت زمان بستری بیماران از اهداف برپایی بیمارستان ۲۰۰۰ تخت‌خوابی ارتش در تهران است

توضیحات رئیس اداره بهداشت نیروی زمینی ارتش درباره امکانات بیمارستان ۲۰۰۰ تخت‌خوابی تهران

***

حکم پرونده شرکت تعاونی مسکن کارگران صادر شد

خبر بعدی درباره به سرانجام رسیدن پرونده قدیمی قضایی با بیش از ۱۲ هزار شاکی بود که دراین باره سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم پرونده شرکت تعاونی مسکن کارگران خبر داد.

شلیک پدافند سپاه به جاسوس پرنده

بخش پنجم گزارش ایسنا درباره سیاست و حکومت در ایران ۹۸ با عنوان " شلیک پدافند سپاه به جاسوس پرنده " هم از دیگر خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوروز در خانه کروناویروس مجتمع بیمارستانی بازگشایی ادارات پزشکان بدون مرز ۲۰۰۰ تخت خوابی خبر اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳

ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال 1403 با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و 600 هزار تن رسید.

 این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می افزاید: در فروردین ماه سال جاری، 486 هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، 377 هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و 203 هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳