Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:25:21 GMT

تحویل تمامی واحدهای مسکونی سیل زده گلستان در بهار ۹۹

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۲۹۸

تحویل تمامی واحدهای مسکونی سیل زده گلستان در بهار ۹۹

حق شناس گفت: تا کنون نیمی از واحدهای سیل زده استان گلستان تحویل صاحبانشان شده و در بهار ۹۹ مابقی واحدهای مسکونی تحویل داده می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «هادی حق شناس» امروز (چهارشنبه 6 فروردین) در دیدار با خانواده شهدای خدمت سیل استان گفت: در سال ۹۸ تلاش کردیم آثار سیل را به حداقل ممکن برسانیم و خوشبختانه در زمینه اقدامات گلستان پیشتاز استان ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان افزود: در راستای کمک به خانواده شهدای خدمت تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا آنچنان که شایسته است رسیدگی لازم به آنها صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مسیر بازسازی و نوسازی واحدهای سیل زده، گفت: بهسازی تمامی واحدهای تعمیری در نیمه اول سال ۹۸ انجام شد و تمامی 7 هزار و 707 واحد مسکونی نیازمند بازسازی نیز به بانک ها معرفی شدند.

 

حق شناس ادامه داد: تا کنون نیمی از این واحدها تحویل صاحبانشان شده و تلاش داریم در بهار ۹۹ مابقی واحدهای مسکونی تحویل داده شوند.

 

گفتنی است، در جریان امداد رسانی سیل ۹۸ شهیدان احمد عبدالحسینی، بهزاد تاتاری، تاج‌قلی جهانی، نازمحمد خالدی، عبدالعظیم نیانی و عبدالسلیم صوفیان به فیض عظیم شهادت نایل آمدند که با موافقت رهبر معظم انقلاب به عنوان شهدای خدمت نام گرفتند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل گلستان شهدای خدمت واحدهای مسکونی استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی