Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، سخنگوی شورای سلامت کیش درخصوص اعمال ضوابط سختگیرانه شورای سلامت کیش؛ گفت: برخی از ساکنین جزیره کیش که در مسافرت هستند و بعد از پانزدهم فروردین قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند می‌توانند سفر خود را با تعویق انجام دهند.
محمدرضا رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش از تعطیلی تمامی بازارها و اصناف به جز تامین‌کننده‌های ارزاق عمومی و مایحتاج عمومی مردم تا پانزدهم فروردین ماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضانیا بر لزوم فعالیت ادارات، نهادهای اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌ها با ظرفیت به‌کارگیری ۲۰ درصدی نیروهای خود تا پانزدهم فروردین تاکید داشت و افزود: ضمن اینکه می‌توانند از مابقی پرسنل به‌صورت دورکاری یا مرخصی استفاده کنند باید ضوابط کنترل و حفاظت فردی و مراجعه‌کننده‌ها در این ایام نیز تامین شود.
وی خاطر نشان کرد: در غیر این‌صورت مسئولیت کنترل و اجرای این مصوبه؛ به عهده مسئولین، روسای دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادها خواهد بود.
سخنگوی شورای سلامت کیش درخصوص خریدهای روزانه ساکنین جزیره کیش؛ گفت: شهروندان با رعایت حداقل فاصله اجتماعی یک‌ونیم تا دو متر و  با هدف جلوگیری از تجمع در فروشگاه‌ها می‌توانند خریدهای خود را در طی ساعات خاصی از شبانه‌روز انجام دهند.
رضانیا تاکید کرد: برخی نوجوانان و جوانان به‌خاطر این تصور غلط که به بیماری کرونا مبتلا نمی‌شوند در سطح جامعه تردد دارند و ممکن است ناقل بیماری باشند و بیماری را به داخل منزل منتقل کنند و اعضای خانواده پدر و مادر خود را دچار این بیماری کنند.
محمدرضا رضانیا در ادامه سخنان خود عنوان کرد: قرنطینه خانگی باید رعایت شود، افراد در خانه بمانند و اوج بیماری در هفته آینده و روزهای در پیش رو خواهد بود.
همچنین رضانیا خاطر نشان کرد: ساکنین جزیره کیش و مسافران از تجمع در پارک‌ها و تردد در معابر عمومی خودداری کنند؛ به‌دلیل این‌که این بیماری می‌تواند از طریق سطوح منتقل شود و افراد بیشتری را به این بیماری مبتلا کند.

48

کد خبر 1368947

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان شورای سلامت کیش جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

دیگر خبرها

  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی