Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی گفت: تمامی کشتی‌گیرانی که در برنامه‌های فنی تیم ملی شرکت داشته‌اند، شانس حضور در المپیک توکیو را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی اظهار کرد: ابتدا سال نو را به تمامی هموطنان عزیزم تبریک می‌گویم و امیدوارم که سال خوبی را در پیش داشته باشند و ان‌شاءالله که هرچه زودتر از شر این ویروس خطرناک خلاص شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: شیوع ویروس کرونا اتفاقی است که در دنیا افتاده و همه گیر شده است و همگی ما از این موضوع ناراحت و نگران هستیم و موضوع ورزش و به خصوص کشتی که پرچم‌دار ورزش ما در المپیک‌ها بوده نیز از این قاعده مستثنی نیست. امیدواریم که هرچه زودتر این بحران در دنیا حل شود و مردم به شرایط عادی برگردند.

دارنده مدال های نقره و برنز جهان در مورد به تعویق افتادن المپیک 2020 توکیو تصریح کرد: در کل و به صورت کلان دیدگاه این است که این موضوع به نفع ورزش و کشتی ما باشد و در این بین این اتفاق به خصوص می تواند به نفع کشتی آزاد ما باشد چراکه با توجه به افتی که در چند سال گذشته به‌وجود آمده بود با سعی و تلاش توانستیم در مسابقات جهانی سال گذشته در قزاقستان در سکوی سوم دنیا قرار بگیریم ولی برای رسیدن به طلای المپیک تیم ملی کشتی آزاد نیاز به زمان داشت و این موضوع به خاطر خیلی از مسائل و موارد از جمله بحث آمادگی جسمانی، پر کردن بعضی از کشتی‌گیران در اوزان جدید و آمدن چهره‌های تازه به وزن‌های جدید بود و ما قطعاً برای حضور در المپیک و کسب مدال طلا در این میدان بزرگ نیاز به زمان داشتیم تا بتوانیم به صورت کامل آماده شویم و این اتفاق افتاد.

وی با تأکید بر اینکه تمامی کسانی که در برنامه های فنی تیم ملی کشتی آزاد حضور داشتند شانس شرکت در المپیک توکیو را نیز دارند، اظهار کرد: از همین الان اعلام می‌کنم همه شانس حضور در المپیک را دارند و می‌توانند خودشان را امتحان کنند و این انگیزه باید در تک تک کشتی‌گیران باشد و کادر فنی این امکان را به آن‌ها می‌دهد. مطمئن هستم این رقابت در نهایت به نفع کشتی ما در المپیک تمام می‌شود.

محمدی در مورد تمرینات ملی پوشان گفت: کشتی گیران با ما هماهنگ هستند و به طور شخصی تمرینات خود را انجام می‌دهند اما هدایت آن‌ها از راه دور، کار را سخت کرده و مشکلات خاص خود را دارد و امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم اردوهای تیم های ملی را برگزار کنیم.

وی با تشکر از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از ورزش ملی کشور اظهار کرد: امیدوارم با کمک و حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون پزشکی ورزشی، بتوانیم در یک شرایط خوب و ویژه اردوهای تیم ملی را هرچه زودتر برگزار کنیم.

محمدی با تردید بر این موضوع که در یکی دو ماه آینده شرایط شیوع ویروس کرونا، بهتر شود یا خیر و وضعیت برگزاری اردوها چگونه خواهد شد، افزود: کشتی به‌عنوان پرچمدار ورزش کشور باید مورد توجه قرار گیرد و برنامه‌های آن در اولویت ورزش کشور باشد و هرچه زودتر باید اردوها برگزار شود، به نظر من می شود اردوها را با شرایط ویژه برگزار کرد و برای اینکار ابتدا باید از کشتی‌گیران تست گرفته شود و با رعایت کردن موارد بهداشتی و ایمنی قبل از ورود و بعد از ورود و قرنطینه کردن نفرات و نگهداری در یک جای خاص و با ایجاد شرایط پزشکی که مشکلی پیش نیاید اردو را برگزار کرد. 

وی ادامه داد: باید به طور ویژه به کشتی نگاه شود و دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی با نگاه حمایتی ویژه‌ای که به پرافتخارترین ورزش کشور دارند، به فدراسیون کشتی در این موضوع کمک کنند و اگر همه دست به دست هم دهیم، به راحتی می‌توانیم اردوها را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در کلیت کار اگر مردم رعایت نکنند این قضیه حل نخواهد شد و توصیه‌های وزارت بهداشت بارها و بارها اعلام شده و در دنیا نیز این مسائل را به همه توصیه می‌کنند. اگر در خانه بمانیم و خود قرنطینگی را انجام دهیم از خود و خانواده‌مان حفاظت کنیم و در اجتماعات حضور نداشته باشیم تا به امید خدا این مشکل هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو غلامرضا محمدی حضور در المپیک تیم ملی کشتی کشتی گیران هرچه زودتر کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 

به گزارش قدس آنلاین، منصور برزگر در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس بیان کرد: من در تمرینات کشتی نیستم اما بر اساس آنچه که از طریق تلویزیون مشاهده می‌کنم باید مقداری روی نفس‌ها و استقامتشان کار کنند. امیدواریم که در المپیک انتظارات مردم را برآورده کنند چون ملت ایران از کشتی توقع مدال دارند. اینکه بگویند پایم درد می‌کند، دستم درد می‌کند، آماده نیستم، مردم کاری ندارند و آنها مدال می‌خواهند. 

برزگر در مورد حذف تیلور از حضور در المپیک پاریس گفت: به هر حال تیلور سن به هر حال سن تیلور بالا رفته بود این فردی هم که توانسته او را شکست داده ما هیچ اطلاعاتی از او نداریم. خوشحالیم که تیلور در آمریکا حذف شد البته نباید فکر کنیم که در این وضع خالی شده است چون فردی که اکنون به جای تیلور به المپیک می‌آید همه را شکست داده و حتی تیلور را هم شکست داده است. باید فیلم‌های کشتی این کشتی‌گیر جدید را آنالیز کنند. نمی‌دانم تصمیم کمیته فنی چگونه است و قرار است چه کسی در این وضع به المپیک برود اما اگر قرار است حسن یزدانی به المپیک برود امیدوارم که مدال طلا بگیرد و کشتی ایران صاحب دو طلا شود. 

او در پاسخ به این پرسش که حذف تیلور به حسن یزدانی کمکی هم می‌کند؟ تصریح کرد: صد در صد از لحاظ روحی تاثیر زیادی دارد چون تیلور برای حسن یزدانی تبدیل به لولو شده بود. و با توجه به مسائل مطرح شده در رسانه‌ها نیز از لحاظ روحی روی او تاثیر می‌گذاشت. 

برزگر در مورد اینکه به نظر می‌رسید کادر فنی ایران خیلی خوب تیلور را آنالیز نکرده بودند چون الان یک کشتی گیر آمریکایی اومد او را به راحتی شکست داد، تاکید کرد: من باید یه انتقاد کلی داشته باشم کشورهایی مانند ژاپن، روسیه و آمریکا بسیار خوب کار می‌کنند زمانی که کشتی ها برگزار می‌شود یک تیم از آنها در بالای سالن حضور دارند و فقط فیلم می‌گیرند. من هم موافقم که ما می‌توانستیم تیلور را راحت شکست دهیم به شرطی که روی آن کار می‌کردیم و آنالیز انجام می‌دادیم. الان آنالیزور ما چه کسی است و چه زمانی دیدید که کشتی به مسابقات برود و یک تیم آنالیزور نیز همراه آنها حضور داشته باشد. آیا افرادی که اثرگذار هستند همراه تیم کشتی به مسابقات می‌روند؟ 

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!