Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادوشوویچ گفت: مسئله بسیار شفاف است. پرسپولیس در هر شرایط و با هر راه حلی قهرمان است. ما ۱۰ امتیاز بیشتر نسبت به دیگر تیم ها داریم و فکر می‌کنم این کاملا واضح است… البته که هواداران و مدیران تیم های رقیب فشار بیاورند که جام را به ما ندهند اما برای آن ها متاسفم چون کار از کار گذشته است!
بوژیدار رادوشوویچ همچنین افزود: بازوبند کاپیتانی پرسپولیس برای من بزرگترین افتخار جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشوویچ باسابقه‌ترین خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود. او که در این سال ها همواره گلر ذخیره مطمئنی برای علیرضا بیرانوند بوده، امسال پس از درخشش های متوالی، سال شمسی را به پایان رساند و حالا به کشورش کرواسی رفته است. موضوع کرونا، زلزله در زاگرب، مسائل مالی، اتمام لیگ و… سبب شدند تا به سراغ او برویم و گفتگویی را انجام دهیم:

* بوژیدار، این روزها چه می‌کنی؟

بوژیدار رادوشوویچ گفت:

در همین لحظه من و خانواده‌ام در قرنطینه ۱۴ روزه هستیم و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنیم. ما از خانه بیرون نمی‌رویم و پلیس رفت و آمد را هرروز کنترل می‌کند و پزشکان نیز کار خود را انجام می‌دهند. این به خاطر این است که ما از کشوری با ریسک بالا مثل ایران آمده ایم که شیوع کرونا در آن بالا بوده است. الان فکر کنم تمام کشورها در قرنطینه هستند و کسی از محل سکونت خود خارج نمی‌شود.

* زلزله ای هم در زاگرب اتفاق افتاد، شما آن لحظه کجا بودید؟

بوژیدار رادوشوویچ گفت:

زلزله در زاگرب بود، یعنی ۴۰۰ کیلومتری خانه من! من در اسپیلیت زندگی می‌کنم و خودم به همراه خانواده ام امنیت کامل داریم و سالم هستیم. اما تمام هموطنان به خاطر زلزله ای که رخ داد ناراحتیم، کرواسی کشور من است و این لحظات بسیار بدی برای من است و بسیار ناراحت هستم و همیشه دعا می‌کنم که خدا از کرواسی محافظت کند.

* خیلی از ایرانی ها دوست دارند بدانند در کرواسی چه خبر است؟

بوژیدار رادوشوویچ گفت:

دولت کرواسی و وزیر بهداشت ما آقای ویلی بروس عملکرد خوبی داشته اند. تمام مردم الان باید در خانه بمانند و جریمه های بسیار بزرگی برای کسانی که از خانه خارج شوند وجود دارد؛ حنی زندان!

* آیا تمرین می‌کنی؟

بوژیدار رادوشوویچ گفت:

من در خانه تمرین می‌کنم. نمی‌گویم تمرینات حرفه ای اما از تمام پتانسیل محیط استفاده می‌کنم تا تمرینات را انجام دهم تا فرم بدنی ام حفظ شود. امیدوارم روزهای بهتری فرا برسد و ما تمرینات را دوباره شروع کنیم.

* تو همیشه بدن آماده ای داشته ای. این بار هم به پرسپولیسی ها قول می‌دهی آماده برگردی؟

بله من این قول را می‌دهم که مثل همیشه آماده باشم و مثل همیشه تلاش کنم تا آن ها خوشحال شوند. در شرایط فعلی مسئله اصلی این است که امن بمانیم و سپس من برخواهم گشت. من برای تیم، هواداران و ایران بسیار دلتنگ هستم.

* موضوع ادامه لیگ یا تعطیلی خیلی داغ است. به نظر تو چه تصمیمی باید گرفته شود؟

بوژیدار رادوشوویچ گفت:

مسئله بسیار شفاف است. پرسپولیس در هر شرایط و با هر راه حلی قهرمان است. ما ۱۰ امتیاز بیشتر نسبت به دیگر تیم ها داریم و فکر می‌کنم این کاملا واضح است… البته که هواداران و مدیران تیم های رقیب فشار بیاورند که جام را به ما ندهند اما برای آن ها متاسفم چون کار از کار گذشته است!

* تو یک استوری منتشر کردی و سپس باشگاه مبلغی را به تو پرداخت کرد. توضیح می‌دهی؟

بوژیدار رادوشوویچ گفت:

موضوع پرداختی ها خصوصی است و نمی‌توانم چیزی بگویم اما درباره استوری؛ این یک واکنش بود به مشکلاتی که به وجود آمد اما من می‌توانم بگویم که مدیرعامل جدید در حال حل مشکلات ماست. حالا ما نیاز داریم تا درباره سلامتی مردم فکر کنم؛ سلامتی ایرانیان و مردم کرواسی. الان نباید درباره پول و مسائل مالی صحبت کنیم؛ الان وقت حفظ جان و سلامتی است.

* تو الان یکی از باسابقه ترین بازیکنان پرسپولیس هستی. فکر می‌کنی به بازوبند کاپیتانی هم برسی؟

بوژیدار رادوشوویچ گفت:

من خیلی به این موضوعات فکر نمی‌کنم اما اگر این اتفاق رخ دهد من سرافرازترین آدم جهان خواهم بود و هیچ افتخاری از این بالاتر نیست! این یک چیز بزرگ در تاریخ می‌شود: یک خارجی که به ایران آمد و کاپیتان پرسپولیس شد… همچنین باید بگویم که امیدوارم سیدجلال حسینی تا آنجا که می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند چون سید یکی از بهترین کاپیتان هایی است که داشته ام. نه بگذارید اصلاح کنم؛ او بهترین کاپیتانی است که من تا حالا در تیم های خودم دیده ام.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتامین B روی عصبانیت چه اثری دارد؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، «خدیجه رحمانی» متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران در پاسخ به این سوال که بیشتر کمبود کدام ویتامین در کشور وجود دارد گفت: کمبود ویتامین B۱ در کشور بیشتر دیده می‌شود. با الگوهای مصرفی که وجود دارد باید آن را در غلات گنجاند. مثلا نان‌ها باید برای دریافت این ویتامین تصفیه نشده باشند، اما متلاسفانه بیشتر نان‌های ما تصفیه شده است و برای همین ویتامین B۱ دریافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تکنیکی ساده برای کنترل خشم

رحمانی درباره تاثیر ویتامین‌ها روی کیفیت خلق و خو نیز توضیح داد: ویتامین‌های گروه B نقش مهمی در کمک به مغز در تولید سطح کافی مواد شیمیایی مورد نیاز برای مدیریت خلق و خو و سایر عملکردها دارند. بنابراین ویتامین‌های گروه ب در خلق و خو به‌ دلیل نقشی که در متابولیسم بدن دارند بسیار تاثیرگذارند. اگر کسی دارای مقادیر کم ویتامین B و به ویژه B۱۲ باشد، احتمال دارد علائم افسردگی را تجربه کند. به ویژه B۱۲ در کاهش خستگی شناخته شده است.

وی افزود: ویتامین B۳ نیز که در تولید سروتونین نقش دارد بسیار اهمیت دارد. در افراد مبتلا به افسردگی، سطح سروتونین آنها پایین است. توزیع ویتامین B۳ در مواد غذایی زیاد است و عمدتا کمبود آن کمتر پیش می‌آید. مگر کسی مشکلات گوارشی داشته باشد. اما جذب ویتامین B۱ و B۲ از طریق مواد غذایی کمتر است. B۲ بیشتر در شیر و لبنیات یافت می‌شود. اگر به این دست لبنیات حرارت زیاد داده نشود و در معرض نورآفتاب قرار نگیرند، چون نور آفتاب آنها را از بین می‌برد، ممکن است با این شرایط بیشتر جذب بدن شوند. چون ویتامین گروه B نسبتا ناپایدارند و در مراحل پخت بین ۳۰ تا ۶۰ درصد آنها از بین می‌رود برای همین کمبود آن بیشتر حس می‌شود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229694 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • ویتامین B روی عصبانیت چه اثری دارد؟
  • آیا با خوردن تخم‌مرغ لاغر می‌شویم؟
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید