Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای سلامت بخش چاروسا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، با هدف جلوگیری از بیماری ویروس کرونا نشستی امروز با حضور امام جمعه، بخشدار، شورای شهر، نیروی انتظامی،امورصنفی، شهرداری، شبکه بهداشت و نماینده بسیج و نهادهای مربوط در کلانتری شهر قلعه رئیسی برگزار شد.

داود روان رئیس مرکز بهداشت و درمان قلعه رئیسی با بیان اینکه تنها راه نجات از این بیماری در خانه ماندن است عنوان کرد: باید برنامه ریزی های انجام بگیرد تا بتوانیم زنجیره این بیماری که به تازگی نتیجه یک نفر مثبت از سطح بخش اعلام شده بود نیازمند تلاش همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا اعلام شدن نتیجه آزمایش خانواده این مورد باید مواردی همچون تجمعات و نسبت به تعطیلی بازار اقداماتی صورت بگیرد.

امام جمعه قلعه رئیسی هم در این نشست با تبریک عید نوروز به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: از تلاش همه کسانی که در این مدت بیماری تلاش کردند صمیمانه تشکر می کنم و امیدواریم با تلاش شبانه روزی جلوی این بیمار گرفته شود.

اسماعیل صلواتی تصریح کرد: باید روند را به سمتی ببریم که در فضای مجازی مردم به خانه ماندن سفارش و در روستاها هم با تشکیل گروه های مردمی در سطح روستاها مردم را به ماندن در خانه تشویق کنیم و تلاش شود تا ضررات این بیماری به مردم گفته شود تا اهمیت بیشتری به در خانه ماندن دهند.

وی افزود: خطرات این بیماری به حدی است که در چند سال گذشته امکان نداشت نماز جمعه و مکان های مذهبی تعطیل شود اما به دلیل خطرات این بیماری و توصیه پزشکان تعطیل شدند و از مردم می خواهیم که به توصیه ها اهمیت دهند.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه اگر بخواهیم روستایی قرنطینه شود باید هماهنگی لازم صورت بگیرد ادامه داد: تضاد بین بازاریان که یک بازار باز باشد اما یک صنف دیگر بسته شود کار مناسبی نیست و طوری تقسیم بندی شود که اگر قرار بسته شوند تمام اصناف بسته باشند اگر هم قرار یک صنف باز باشد هماهنگی ها از قبل انجام گیرد.

 

صلواتی با بیان اینکه شرایط را به نحویی جلوه ندهید که مردم ناامید شوند خاطرنشان کرد: این شرایط مشکلاتی است که زمانی دارد و مطمئنن روزی به پایان می رسد و تنها نیازمند همدلی هم برای برطرف شدن مشکلات آن است.

وی با بیان اینکه شهرداری نسبت به چاله و چول های شهر تصمیم بگیرد عنوان کرد: شرایط خیابان های شهر بسیار وضعیت نگران کننده دارد که امیدواریم به خود بیایند و این مشکل برطرف کنند.

علی محمودی بخشدار چاروسا هم در این نشست با تبریک عید نوروز اظهار داشت: از روز نشست شورای سلامت در شهرستان تمام تلاش بکار بستیم تا مصوبات آن اجرایی شود و تعطیلی بازار از ابتدا به خوبی پیش رفت و با صحبت های رئیس جمهور محترم تعدادی از آنها باز شدند که مجددا بر بسته شدن آنها تاکید داریم.

وی خاطرنشان کرد: در سطح بخش تلاش های خوبی صورت گرفت و تاکنون کم کاری های وجود داشت که امیدواریم همه همکاری کنند تا این روند شکسته شود در این زمینه تلاش شد تا مکان های گردشگری تعطیل شود که کاملا تعطیل هستند و به دهیاران توصیه شده تا در صورت تجمع مردمی اطلاع رسانی کنند تا نیروی انتظامی برخورد کند.

هادی شهبازی مسوول امور صنفی چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه از روز 19اسفند تا 27 اسفند بازار سطح شهر تعطیل بود که متاسفانه با اعلام عدم قرنطینه مجدد باز شدند که با دستور قضایی مجدد تعطیل شدند خاطرنشان کرد: تمامی وظیفه ما تعطیل کردن بازار نیست و نیازمند حمایت همگانی هستیم تا با همکاری همدیگر این شرایط بگذرانیم و مطئئن با اعلام قبلی از روز پنج شنبه تمامی بازار تعطیل خواهد شد.

وی افزود: آماده همکاری با شورای سلامت هستیم اما برای این همکاری باید همه تلاش کنند و برای حضور در بازار از اعضای شورای سلامت حضور داشته باشند.

شیروان کریمی مفرد هم در این نشست با بیان اینکه خودروهای ناشناس زیادی در سطح شهر هستند که باید جمع آوری شوند تاکید کرد: باید امور صنفی با بازاریان برخورد بیشتری کند و نسبت به تعطیلی بازار اقدامات بیشتری انجام دهند.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی خواستار تعطیلی سالن های ورزشی و عمده فروشان شد.

ق

سیدحسن آرمند شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با بیان اینکه خدمت به وظیفه همه مسئوولین است تصریح کرد: باید در روزهای سخت بیشتر از گذشته به فکر مردم بود و امروز روز سخت است و همه باید به فکر مشکلات مردم باشیم و نباید طوری حرف بزنیم که خود را طلبکار مردم بدانیم.

وی افزود: درسته در پاسگاه کوشک اقداماتی صورت گرفت اما ورودی شهر باید اقداماتی صورت بگیرد و جلوی مسافران بیرون از منطقه را کنترل کند و در این زمینه نسبت به تب سنجی و کنترل شهر با همت بسیج و شبکه بهداشت انجام بگیرد.

علی فروغی شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با بیان اینکه در بسیاری روستاها تجمعاتی صورت میگیرد که باید هوشیار بود تصریح کرد: تجمعاتی با مراسمات و حتی مسابقات ورزشی در روستاها انجام میگیرد که باید جلوی این روند گرفته شود.

وی گفت: بازار با کنترل شدن می تواند نتیجه خوبی برای عدم توسعه این بیماری داشته باشد.

آبرود شهردار قلعه رئیسی هم در این نشست با بیان اینکه با هدف کمک به بازاریان تمامی عوارض بازار در سال 98 با مصوبه شورای شهر بخشوده می شود عنوان کرد: باید جهت تجمع مردم فرهنگ سازی و به مردم تاکید کرد که از تجمعات پرهیز کنند و با توجه به تجمعات زیاد در روستاها نیروی انتظامی و بسیج از آنها جلوگیری شود.

 

سروان ساعدی فرمانده نیروی انتظامی چاروسا هم در این نشست با تبریک عید نوروز خواستار نشست با دهیاران و شوراهای روستاها شد و گفت: تمامی دهیاران و شوراهای روستاها باید در نشستی به آنها نسبت به همکاری با مجموعه شورای سلامت تاکید شود.

وی افزود: ایست بازرسی در پاسگاه کوشک راه اندازی است و آمادگی داریم که با این پاسگاه همکاری کنیم تا ایست بازرسی 24 ساعته شود تا سلامت مردم به خطر نیافتد.

در پایان این نشست مصوب شد؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی عمده فروشان و سطح بازار شهر قلعه رئیسی از روز پنج شنبه تعطیل کامل گردد و تنها در شرایطی که امور صنفی اصناف را طبق اولویت مردم نوبت  دهی کند، آگاهی بخشی به مردم از طریق دهیاران و شوراها با کمک بخشدار، ضدعفونی سطح شهر قلعه رئیسی و روستاها با کمک شهرداری و دهیاران، ورودی شهر قلعه رئیسی با همت بسیج ایست بازرسی راه اندازی و خودروهای با پلاک غیر بومی به سطح شهر راه داده نشوند و نسبت به تب سنجی با کمک مرکز بهداشت انجام بگیرد، مرکز بهداشت درمان قلعه رئیسی امکانات خود برای مورد مشکوک را فراهم کند و عوارض بازاریان سطح شهر قلعه رئیسی در سال 98 بخشیده شود.

امیدواریم این مصوبات در بیان تنها نباشد و نسبت به عملی کردن آنها تمامی دستگاه ها تلاش کنند و مطئنن این خبرگزاری در روزهای آینده مصوبات این نشست را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت رئیسی بازار بیماری هم در این نشست شهر قلعه رئیسی نیروی انتظامی تعطیلی بازار شورای سلامت شورای شهر سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است