Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@23:59:37 GMT

علاقه اینتر به خرید سمدو در تابستان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۹۲۲۰

علاقه اینتر به خرید سمدو در تابستان

خبرگزاری میزان- باشگاه اینتر به‌طور رسمی علاقه خود را برای به خدمت گرفتن نلسون سمدو در تابستان اعلام کرده است. تاریخ انتشار: 18:30 - 06 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۱۵۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از mundo deportivo، نلسون سمدو که در این فصل ۲۹ بازی برای بارسلونا انجام داده است، تابستان پیشنهادات زیادی داشت، اما با این وجود بارسا به تمامی پیشنهاد رسیده برای او پاسخ منفی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط فعلی اما اوضاع به شدت تغییر کرده و او هنوز پیشنهاداتی از سایر تیم‌های اروپایی دارد، به عنوان مثال اینتر رسما علاقه خود را برای خرید او در فصل تابستان ابراز کرده است.

سمدو در تابستان سال ۲۰۱۷ از بنفیکا با مبلغ ۳۰ میلیون یورو به بارسلونا پیوست و تا سال ۲۰۲۲ هم با این تیم قرارداد دارد. اگر وی در این فصل هفت بازی دیگر به میدان برود، بارسا باید پنج میلیون یورو دیگر به بنفیکا بپردازد.

بیشتر بخوانید: جادوگری به نام مسی + فیلم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا اینتر نلسون سمدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا