Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@01:05:42 GMT

توزیع یک هزار پک بهداشتی در شهر آستانه

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۹۲۳۲

توزیع یک هزار پک بهداشتی در شهر آستانه

عسگری از توزیع یک هزار پک بهداشتی در شهر آستانه خبر داد.

«مهدی عسگری» با اشاره به فعالیت های اوقاف و امور خیریه شهرستان شازند در راستای کمک به ضد عفونی بقاع متبرکه و همکاری با ستاد شهرستانی در راستای کنترل و مقابله با ویروس کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به همت این اداره یک هزار پک بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و دعای هفتم صحیفه سجادیه، از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شازند در محل امامزادگان شهر آستانه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شازند با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه در این راستا وظیفه دارند و باید به هر شکلی که می توانند گامی در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری در جامعه بردارند، افزود: اداره اوقاف شهرستان شازند تاکنون طی دو مرحله بیش از یک هزار پک بهداشتی در میان مردم و خانواده های نیازمند توزیع کرده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به توصیه های بهداشتی و عدم رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر با هماهنگی انجام شده، پک های بهداشتی توسط هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه در محل آستان مقدس امامزادگان آستانه توزیع شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امید است با رعایت نکات بهداشتی و پیوستن هر چه بیشتر افراد به پویش در خانه بمانیم شاهد ریشه کنی هر چه زودتر این ویروس از جامعه باشیم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شازند همچنین اضافه کرد: بقاع متبرکه این شهرستان نیز همچون سایر نقاط استان و بر اساس مصوبات پدافند زیستی و به منظور حفظ سلامت زائران و مجاوران تعطیل است اما ضد عفونی سرویس های بهداشتی برخی بقاع که مورد استفاده عموم است و صحن این اماکن متبرکه همواره ضد عفونی می شود.

 

عسگری با بیان اینکه هر ساله در این ایام طرح آرامش بهاری با استقبال گسترده زائران و مسافران برگزار می شد، افزود: این طرح امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به شکل سال های گذشته برگزار نشده است و بقاع متبرکه نیز به منظور قدر دانی از  پزشکان و کادر درمانی طرح آرامش بهاری در خانه می مانیم را در دستور کار قرار داده اند و فقط به فعالیت هایی اینچنینی و به صورت مجازی می پردازد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: آرامش بهاری شهرستان شازند بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه اداره اوقاف بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد