Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰۰ گروه جهادی در سطح استان در مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های مختلف فعالیت دارند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، هوشنگ فولادی ظهر امروز در جلسه قرارگاه سلامت سپاه استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تا کنون 820 مورد ضدعفونی مساجد، اماکن‌ مذهبی  و مدارس صورت گرفته است و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی‌ نیز در 6 هزار و 900 نقطه انجام‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی کامل سپاه چهارمحال و بختیاری برای مبارزه با کرونا / راه‌اندازی 4 نقاهتگاهتعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری به 83 نفر رسیدبیش از 126 هزار نفر در مبادی ورودی چهارمحال و بختیاری غربالگری شدند

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان چهارمحال و بختیاری از توزیع هزار و‌ 840‌ بسته شامل  اقلام بهداشتی و ضدعفونی با کمک شورای شهرها و دهیاران  خبر داد.

فولادی عنوان کرد: با بکارگیری 800  گروه جهادی در سطح استان چهارمحال و بختیاری، بیش از  15هزار عدد ماسک‌ و دستکش  تا امروز صبح در سراسر استان توزیع  و با توزیع 110 هزار لیتر ضدعفونی کننده در سراسر استان توسط گروه‌های جهادی  گندزادیی و پاکسازی مناطق اجرا شد.

وی تاکید کرد: با بهره‌مندی از گروه‌های جهادی متخصص و غیرمتخصص که در هر بار خدمات دهی در هر گروه 15 الی 17 نفر فعالیت دارند، مجموعا 13هزار نفر بکارگیری می‌شوند.

فولادی خاطرنشان کرد: همراه با ماسک‌های توزیعی، بروشورهای آموزشی نیز‌ توزیع می‌شود که  بروشورها نیز به صورت خودجوش توسط‌ گروه‌های جهادی تهیه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان تصریح کرد: 4هزار و 200 نفر بصورت چهره به چهره‌ و از طریق فضای مجازی آموزش داده شده‌اند و به سوالات و ابهامات پاسخ داده‌اند.

هوشنگ فولادی خاطرنشان کرد: هم اکنون 12 کارگاه تولید ماسک زیر نظر بسیج سازندگی در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان چهارمحال و بختیاری بسیج سازندگی سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری