Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سازمان جهانی بهداشت در یمن در حساب توئیتری خود نوشت: هیچ مورد مبتلا به کرونا تا روز گذشته (سه‌شنبه) در یمن مشاهده نشده است.

طبق اعلام این دفتر، سازمان جهانی بهداشت در راستای انجام اقدامات احتیاطی و آمادگی برای مقابله با کرونا در یمن،  با وزارت بهداشت این کشور همکاری می‌کند تا مرکز قرنطینه‌ای در عدن جنوب یمن ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان یمنی پیشتر اعلام کردند که اقدامات احتیاطی را برای مقابله با کرونا اتخاذ کرده‌اند و در همین راستا آموزش را به حالت تعطیل درآورده و گذرگاه‌های زمینی و هوایی یمن را بسته‌اند.

این ششمین سال حمله ائتلاف سعودی به یمن است. به عقیده ناظران و نهادهای بین المللی، این حمله، بدترین بحران انسانی را در جهان ایجاد کرده است. میلیون‌ها انسان در آستانه قحطی قرار دارند. نزدیک به ۱۷ میلیون نفر طبق برآوردهای بین المللی به آب شرب و نظافت و بهداشت نیازمند هستند.

در همین حال، آنتونیو گوتریش دبیرکل سازمان ملل متحد امروز بار دیگر طرف‌های درگیر در یمن را به توقف درگیری‌ها و گفت و گو برای حل بحران یمن فراخواند.

پیش از این دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در یمن روز دوشنبه از طرف‌های درگیر در یمن خواست که برای مقابله با ویروس کرونا به درخواست دبیرکل این سازمان برای برقراری آتش‌بس عمل کنند.

کرونا باعث شده بسیاری از کشورهای جهان مرزهای خود را ببندند و پروازهای داخلی و بین المللی‌شان را به حالت تعلیق درآورند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان ملل متحد یمن پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان ملل متحد یمن یمن یمن یمن یمن یمن یمن یمن یمن یمن یمن ویروس کرونا سازمان ملل متحد یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید