Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:01:01 GMT

۲۰۰ واحد قنادی در بروجرد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۸۳۲

۲۰۰ واحد قنادی در بروجرد تعطیل شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ۲۰۰ واحد قنادی این شهرستان تعطیل شد.

حمید آزادبخت افزود: برابر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از امروز فعاالیت مجموع واحد‌های قنادی این شهرستان ممنوع بوده و در صورت مشاهده تخلف پلمب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارداشت: در هفته آخر اسفندماه مجموع فعالیت صنوف غیر ضروری مانند بازار و فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش ممنوع شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: فقط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های خدماتی مصرف اجازه فعالیت دارند.

آزادبخت اضافه کرد: در راستای برخورد با واحد‌های متخلفی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا تعطیل و قوانین را رعایت ننموده و مجددا فعالیت خود را از سر گرفته و موارد بهداشتی را رعایت نکرده اند در هفته جاری ۵۰ واحد متخلف پلمب شده است.

او ادامه داد: در جریان بازرسی گشت‌های مشترک کمیته نظارت بر اماکن عمومی ستاد مدیریت بیماری کرونا در اسفند ماه گذشته ۳۲۰ واحد‌های صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی مربوط به پیشگیری از بیماری کرونا پلمب شد.

رییس اداره صمت تاکید کرد: با توجه به اینکه سلامت مردم اولویت نخست ستاد مدیریت بیماری کرونا است گشت‌های بازرسی به طور مستمر فعالیت دارند.

آزاد بخت یادآور شد: براساس مصوبه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا مقرر شد کلیه واحد‌های صنفی به غیر از واحد‌های صنفی نظیر نانوایی ها، مرغ فروشی ها، فروشگاه‌های توزیع مواد پروتینی، خواروبار و لبنیات تعطیل بوده، اما متاسفانه برخی از واحد‌های صنفی آنگونه که باید نکات بهداشتی را رعایت نکرده و به دلیل شرایط مالی محددا اقدلم به بازگشایی مغازه نموده که تا پایان فروردین پلمب خواهند شد.

او افزود: پلمب این واحد‌ها با همکاری اماکن نیروی انتظامی، اصناف و بهداشت انجام لازم است از همه دستگاه‌های همکار که تعاملی ویژه در ارتباط با برخورد با متخلفان دارند جا دارد تشکر نمود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: اکثریت صنوف سطح شهر که بصورت خودجوش با تعطیل کردن بازار و کسب خود سهم مهمی در کنترل این ویروس داشته باید دولت برنامه‌ای اساسی در ارتباط با حساب‌های مالی از قبیل چک‌های برگشتی آن‌ها داشته باشد.

آزادبخت با اشاره به تعطیلی برخی صنوف اظهارداشت: برخی اتحادیه‌ها مانند لوازم بهداشتی و ساختمانی (فروش شیرآلات و لوازم جانبی)، اتحادیه صنف مکانیک خودرو، اتحادیه صنف مکانیک خودرو، اتحادیه صنف لوازم یدکی خودرو و اتحادیه صنف لاستیک فروشان بروجرد، اتحادیه لوازم الکتریکی و سیم کش ساختمانی بروجرد با ایجاد ۳۱ کشیک به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستتد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن کرونا ویروس واحد های صنفی اتحادیه صنف رییس اداره واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو طی دو سال گذشته در کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهدی قویدل صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال 1401 تا پایان سال گذشته، 17 دوره 32 ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و غیره است، گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو هزار و 303 نفر بوده است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان ادامه داد: تعداد 740 نفر از پذیرفته‌شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که جهت صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته و در راستای نظارت از واحدهای صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از 200 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است، گفت: تعداد 65 واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان