Web Analytics Made Easy - Statcounter

170 هزار نفر از شهروندان انگلیس برای کمک به سازمان خدمات بهداشتی این کشور جهت کرونازدایی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مجلس عوام انگلیس اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا، جلسات خود را از امروز چهارشنبه (ششم فروردین) به مدت یک ماه به تعلیق درآورد.

وزیر مسکن انگلیس این تصمیم را منطقی برای مقابله با ویروس کرونا دانست و گفت که مجلس اعیان هم باید از این اقدام استقبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس از دوشنبه این هفته اعلام کرد که ادارات در سرتاسر این کشور برای سه هفته تعطیل خواهد شد.

در همین ارتباط، ۱۷۰ هزار انگلیسی به فراخوان پیوستن به «ارتش داوطلبانه خدمات‌دهی» زیر نظر هیأت سازمان خدمات بداشتی ملی ملحق شده‌اند.

هدف از این فراخوان استفاده از ده‌ها هزار داوطلب انگلیس برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ و رسیدگی به مبتلایان به کرونا است.

این حجم از داوطلبان بعد از آن برای مقابله با کرونا اعلام آمادگی کردند که دولت انگلیس از طرح جذب ۲۵۰ هزار داوطلب برای حمایت از اقدامات سازمان بهداشت ملی در راستای کرونازدایی خبر داد.

مقامات دولتی انگلیس امروز چهارشنبه از ثبت ۴۳۳ مورد جدید ابتلا و فوتی ۱۱ نفر خبر دادند و اعلام کردند که در مجموع ۸,۲۲۷ نفر به کرونا مبتلا شده و ۱۵۰ دیگر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انگلیس بوریس جانسون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در اطراف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی در اطراف یمن خبر داد.

این سازمان انگلیسی تاکید کرد که گزارشی را در خصوص وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۰ مایل دریایی از جنوب شرق «سقطری» یمن دریافت کرده است.

هنوز جزییات بیش‌تری درباره این حادثه و زیان‌های جانی و مالی احتمالی آن منتشر نشده است.

علاوه بر این سازمان دریایی انگلیس اعلام کرد که در تاریخ بیست‌وششم آوریل، ناخدای یک کشتی اعلام کرده است که در جریان عبور از اقیانوس هند در فاصله ۳۰۰ تا ۴۰۰ مایل دریایی از جنوب شرق شاخ آفریقا هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

کد خبر 6093419

دیگر خبرها

  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی